Skravletråd november

God morgen! Nu er jeg i byen og drikker kaffe, klar for å trene. Etter det kommer mannen inn med ungene før han drar videre til skolen og vi skal møte svigers.
Hva skjer hos dere idag da?

God morgen! Nu er jeg i byen og drikker kaffe, klar for å trene. Etter det kommer mannen inn med ungene før han drar videre til skolen og vi skal møte svigers.
Hva skjer hos dere idag da?
Deilig å trene :) her er det BHG på snuppa snart, så skal jeg til vippedama :)

Storebror er levert i bhg, gikk greit å gå til hun som tok imot oss, selv om han helst ville være i armene mine. Men hørte ide jeg gikk ut at han begynte å gråte og så i vinduet da jeg gikk forbi at han gråt så sårt og hadde skikkelig røde øyne:-/. Stakk skikkelig i mammahjertet og hadde bare lyst til å gå inn og hente han igjen

Deilig med morgenro også:) nå prøver jeg å få lille til å sove første duppen. Hun begynte å skravle 0530, og hun orker sjeldent være våken mer enn 2 timer, og gjerne mindre så tidlig om morgningen.

Så nå ligger vi i senga og jeg lurer på: skal jeg sove jeg også? Hmmm. Er så mye jeg bør gjøre og et strikketøy jeg har lyst å strikke på når hun sover.....må ligge litt til å se om jeg sovner
Skal legge min om en time tenkte jeg :) uvant at hun våkner så "seint" :p vi skal ut å leke senere, må bare vente til det blir litt "varmere" frister ikke å gå ut i -6 grader :p

Skal legge min om en time tenkte jeg :) uvant at hun våkner så "seint" :p vi skal ut å leke senere, må bare vente til det blir litt "varmere" frister ikke å gå ut i -6 grader :p
Var ute og gikk tur, kom inn akkurat. Kaldt! Egentlig trilletur så lille kunne få se på verden, men hun ble trøtt og da la jeg ned ryggen, sovna fort, men jeg fikk meg en frisk tur da hvertfall!

Back
Topp