Men det er vel å forvente på denne tidenGod morgen
Samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er vel å forvente på denne tidenGod morgen
Samme her
Betalte 300 jeg400 kr for å skifte dekk,for noen år siden var det 200 kr
Hva skal du trene?God morgen! Nu er jeg i byen og drikker kaffe, klar for å trene. Etter det kommer mannen inn med ungene før han drar videre til skolen og vi skal møte svigers.
Hva skjer hos dere idag da?
Hva skal du trene?
Ja , men lagde en tråd om det for litt siden og mange med samme problemSå kjedelig når sånt blir en kamp
Deilig å trene her er det BHG på snuppa snart, så skal jeg til vippedamaGod morgen! Nu er jeg i byen og drikker kaffe, klar for å trene. Etter det kommer mannen inn med ungene før han drar videre til skolen og vi skal møte svigers.
Hva skjer hos dere idag da?
Ah sånn å forståStyrketrening, jobber fortsatt med rygg og bekken etter andre svangerskapet "/
Bedre pris detBetalte 300 jeg
De er nå søte. Og ikke godt å si hvem de skravler med midt på natta.Det er morsomt
Meeen hun har hatt noen netter der hun våkner og skravler. Jeg må jo flire litt, klokka er 2, hvem er det hun skravler med egentlig ?! Hehe
Altfor kaldt.. Var 3-4 plussgrader her i morgesHuttetu 5 minus i dag
Ja altfor kaldtAltfor kaldt.. Var 3-4 plussgrader her i morges
Kanskje det blir litt varmere utover dagenJa altfor kaldt
Skal legge min om en time tenkte jeg uvant at hun våkner så "seint" vi skal ut å leke senere, må bare vente til det blir litt "varmere" frister ikke å gå ut i -6 graderDeilig med morgenro også nå prøver jeg å få lille til å sove første duppen. Hun begynte å skravle 0530, og hun orker sjeldent være våken mer enn 2 timer, og gjerne mindre så tidlig om morgningen.
Så nå ligger vi i senga og jeg lurer på: skal jeg sove jeg også? Hmmm. Er så mye jeg bør gjøre og et strikketøy jeg har lyst å strikke på når hun sover.....må ligge litt til å se om jeg sovner
Ååh jaa frisk som en fisk idagHåper du våkner opp frisk og rask
Nja wr meldt kaldt framoverKanskje det blir litt varmere utover dagen
Var ute og gikk tur, kom inn akkurat. Kaldt! Egentlig trilletur så lille kunne få se på verden, men hun ble trøtt og da la jeg ned ryggen, sovna fort, men jeg fikk meg en frisk tur da hvertfall!Skal legge min om en time tenkte jeg uvant at hun våkner så "seint" vi skal ut å leke senere, må bare vente til det blir litt "varmere" frister ikke å gå ut i -6 grader