Er jo ikke til å unngå
Kjenner jeg sliter litt med min jeg da, men den kommer vel snart..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo ikke til å unngå
Klart jeg gjørGodt å høre, RonjaR! Gleder du deg til jul?
Den dukker nok plutselig oppKjenner jeg sliter litt med min jeg da, men den kommer vel snart..
får se hvor mye det blir daGreit å få stusset det litt da
Å ja det blir detBlir nok deilig for ham
Kos dere hjemme i dagGod morgen her har vi sovet så godt at eldste kom og vekket meg for å si at vi hadde forsovet oss. Jaja hun kommer vel 10 min for sent til skolen, og jeg er hjemme med syk lillebror så tok det hele med stor ro Nå sitter lillebror og leker med en nisse som spiller musikk hehe
Håper dere får et svar ja.Vi har gått og trodd at hun har vært forkjøla hele høsten. Meeen barnelegen tror det er refluks :-O Så får vi se da! Takk takk
Ah det må jeg få bestilt også gitt . .og sksl klippe av en del ogGod morgen slle sammen
Seinvakt på meg i dag s må jeg se om jeg får en frisørtime
Takk. Men hjelper nok på med startkabler i kveld Så ikke kjempedød da Ble bare en verre dag for min del med her og der og litt overaltKondolere til bilen så kjipt og veldig typisk!
Kos dere hjemme i dag
Da er jeg ikke sent ute men jeg hr jo ikke fått opp julelysene endaPynter ikke før den siste uken før jul jeg
Blir vel og gøySå greit ja blir nok artig!
Eldstemann hadde "atopiske tendenser" som liten. Noen flekker på kroppen. Men ikke ille. Kortison på det verste. Locobase og apobase mye brukt i flere år. Bade i olje, men ikke sånn "oljebad" som behandling da. Heldigvis sluppet lett unna det vi kommer bortiFlott å kunne holde det i sjakk
Min eldste har vokst av seg sin atopiske eksem han var ille som baby, men nå er han helt fin!
Brukte olje i badevannet, brukte Locobase og kortison på kroppen
Blir nok det her ogAh det må jeg få bestilt også gitt . .og sksl klippe av en del og
Hvordan er håret nå?Blir nok det her og
Funnet på noe enda?Hmm lurer på hva jeg skal finne på til middag i dag jeg... fikk jo ikke handlet stort i går, så dårlig med grønnsaker og poteter her hjemme...