Skravletråd november

God morgen :) her har vi sovet så godt at eldste kom og vekket meg for å si at vi hadde forsovet oss. Jaja hun kommer vel 10 min for sent til skolen, og jeg er hjemme med syk lillebror så tok det hele med stor ro ;) Nå sitter lillebror og leker med en nisse som spiller musikk hehe

God morgen :) her har vi sovet så godt at eldste kom og vekket meg for å si at vi hadde forsovet oss. Jaja hun kommer vel 10 min for sent til skolen, og jeg er hjemme med syk lillebror så tok det hele med stor ro ;) Nå sitter lillebror og leker med en nisse som spiller musikk hehe
Kos dere hjemme i dag

Kondolere til bilen:( så kjipt og veldig typisk!
Takk. Men hjelper nok på med startkabler i kveld :) Så ikke kjempedød da :p Ble bare en verre dag for min del med her og der og litt overalt :p

Hmm lurer på hva jeg skal finne på til middag i dag jeg... fikk jo ikke handlet stort i går, så dårlig med grønnsaker og poteter her hjemme...

Flott å kunne holde det i sjakk:)
Min eldste har vokst av seg sin atopiske eksem:) han var ille som baby, men nå er han helt fin!
Brukte olje i badevannet, brukte Locobase og kortison på kroppen:)
Eldstemann hadde "atopiske tendenser" som liten. Noen flekker på kroppen. Men ikke ille. Kortison på det verste. Locobase og apobase mye brukt i flere år. Bade i olje, men ikke sånn "oljebad" som behandling da. Heldigvis sluppet lett unna det vi kommer borti :-)

Back
Topp