Hva gjør dere i dag da?
Jeg sitter og slapper av og ser på Slepy Hallow
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handlet kun på feel og lampehuset . Orket ikke flereJeg handlet også en del i fysiske butikker
Ser på semifinale 71 grader nordHva gjør dere i dag da?
Jeg dro veldig tidlig på jobb den dagen slik at jeg kunne dra så fort kjernetiden var over.Handlet kun på feel og lampehuset . Orket ikke flere
Jobbet til 17 jeg å da orket jeg ikke noeJeg dro veldig tidlig på jobb den dagen slik at jeg kunne dra så fort kjernetiden var over.
Var ikke så ille når jeg kom på sentret, men var ved å bli ganske folksomt når jeg dro
Det skjønner jeg, tror det var ganske fult da.Jobbet til 17 jeg å da orket jeg ikke noe
Ja var.nok det.Det skjønner jeg, tror det var ganske fult da.
Folk kom når de var ferdig på jobb
Hørtes koselig utHåper kompisen til kb skal hjem snsrt
Jeg vil ha på julemusikk og dusje..
nei han gjør ikke noe, han har hatt det siden han har liten, og de finner aldri noe. Så det går sin gangHuff hørtes ikke godt ut. Må han på legevakta eller har han kontroll på det selv? Mannen min endte på legevakta 2ganger ikke så lang tid etter hverandre pga magesmerter. 1.Gang fikk han beskjed om at det bare var luft. 2. Gang viste det seg å være tarmslyng. Mest sannsynlig var det tarmslyng 1.gang også, men må ha blitt midlertidig bedret av seg selv.
Håper mannen din blir fort frisk.
ja var mer gøy å spise deig å kaste på gulvetBle snuppa fort lei?
jaHuff er det over nå?
Ikke noe her !Ååh så mye snø å måke... blæææ snødd voldsomt på to dager her
God tid enda daBurde kanskje få pynta til jul snart. Sent ute i år
Var et par det venter bare på en jegVenter på pakker fra
Barfota
Unisportstore
Tilbords
Cdon
Blackdesign
Fjellsport
Sportman
Lefdal og novasolo blir levert på døra..
Vi har gått og trodd at hun har vært forkjøla hele høsten. Meeen barnelegen tror det er refluks :-O Så får vi se da! Takk takkHuff da. Hvordan syk? Masse god bedring
Her var det visst, som ventet, vanskelig å få parkert allerede tidlig på formiddagen.Det skjønner jeg, tror det var ganske fult da.
Folk kom når de var ferdig på jobb
Ikke lenge igjen nåGod morn! Vært våken siden kl 02... ikke tal om jeg sku sove mer. Gravid i uke 39 = ekstremt klar til å få kroppen for meg selv igjen
Hei på du alt bra her!Hei alle sammen!
Er alt bra med alle?
Jeg gleder meg til jul
Koselig med julesnø!Ååh så mye snø å måke... blæææ snødd voldsomt på to dager her
Bra han ble bedreDet bedret seg greit med ventoline i går. Og ikke like tett i dag, men påvirket og følte seg ikke helt topp. Medisin hjelper. Han er heldigvis ikke ille rammet.
Ja. Heldigvis.Bra han ble bedre
Så greit ja blir nok artig!Ja. Vi skal jo på en slags jobbskole på seminarer i mars og 3 mnd fremover der. Så da blir.vi boende på hotell og mye ut i praksis forskjellige bankfilialer. Så da er det veldig greit å være to
Er jo ikke til å unngåKommet i julestemning nå?