Skravletråd november

Hva gjør dere i dag da?
Jeg sitter og slapper av og ser på Slepy Hallow :)

Huff hørtes ikke godt ut. Må han på legevakta eller har han kontroll på det selv? Mannen min endte på legevakta 2ganger ikke så lang tid etter hverandre pga magesmerter. 1.Gang fikk han beskjed om at det bare var luft. 2. Gang viste det seg å være tarmslyng. Mest sannsynlig var det tarmslyng 1.gang også, men må ha blitt midlertidig bedret av seg selv.

Håper mannen din blir fort frisk.
nei han gjør ikke noe, han har hatt det siden han har liten, og de finner aldri noe. Så det går sin gang
Ble snuppa fort lei?:P
ja :p var mer gøy å spise deig å kaste på gulvet :p
Huff er det over nå?
ja :)
Ååh så mye snø å måke... blæææ :p snødd voldsomt på to dager her
Ikke noe her !

Bra han ble bedre:)
Ja. Heldigvis.

Det er liksom litt ekstra med mine. Men samtidig er de så godt som friske. Han har astma, men med medisin er det slik at jeg i lange perioder lurer på om han har vokst det av seg. Han er velregulert, sier legen.

Med medisin er pollenallergien hans også relativt grei.

Det legen sier er en form for atopisk eksem på lillejenta gikk helt bort med en liten ukes intens smøring med canoderm (fuktighetskrem som virker forebyggende, vi fikk den på resept) hun er smurt ved hvert bleieskift siden lunsj torsdag sist uke. Og er helt myk og fin ut uten prikker. Helt uten kortison til og med. Jeg er godt fornøyd :-)

Jeg har søskenbarn som har barn med ille astma. Sånn som har forstøver hjemme. Til alle tre.

Jeg har søskenbarn som har barn med diabetes. Med bokstav-diagnoser. Trolig en med eksem som jeg ikle vet hvor ille er/blir enda liten som han er. (for all del, jeg har søskenbarn med absolutt helt friske barn også.)

Mine er bare sånn helt i grenseland. De har noe. Men med rett behandling merker man det nesten ikke :-)

Back
Topp