Det rr det ogsåHørtes koselig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det rr det ogsåHørtes koselig ut
Pynter ikke før den siste uken før jul jegBurde kanskje få pynta til jul snart. Sent ute i år
He he var bare ett par jaVar et par det venter bare på en jeg
Jippi, det blir stasYey møblene mine er sendt
Moro med masse pakkerVenter på pakker fra
Barfota
Unisportstore
Tilbords
Cdon
Blackdesign
Fjellsport
Sportman
Lefdal og novasolo blir levert på døra..
Fikk melding fra bring i dag om at de ringer for leveringJippi, det blir stas
Åhja det er detMoro med masse pakker
Flott å kunne holde det i sjakkJa. Heldigvis.
Det er liksom litt ekstra med mine. Men samtidig er de så godt som friske. Han har astma, men med medisin er det slik at jeg i lange perioder lurer på om han har vokst det av seg. Han er velregulert, sier legen.
Med medisin er pollenallergien hans også relativt grei.
Det legen sier er en form for atopisk eksem på lillejenta gikk helt bort med en liten ukes intens smøring med canoderm (fuktighetskrem som virker forebyggende, vi fikk den på resept) hun er smurt ved hvert bleieskift siden lunsj torsdag sist uke. Og er helt myk og fin ut uten prikker. Helt uten kortison til og med. Jeg er godt fornøyd
Jeg har søskenbarn som har barn med ille astma. Sånn som har forstøver hjemme. Til alle tre.
Jeg har søskenbarn som har barn med diabetes. Med bokstav-diagnoser. Trolig en med eksem som jeg ikle vet hvor ille er/blir enda liten som han er. (for all del, jeg har søskenbarn med absolutt helt friske barn også.)
Mine er bare sånn helt i grenseland. De har noe. Men med rett behandling merker man det nesten ikke
God morgenGod morgen slle sammen
Seinvakt på meg i dag s må jeg se om jeg får en frisørtime
Ha en fin dagGod morgen jenter
Sitter på toget til Oslo, seminar på jobben
Klippe håretGod morgen
Hva skal du gjøre hos frisør?
Kos deg i storbyenGod morgen jenter
Sitter på toget til Oslo, seminar på jobben
Godt å høre, RonjaR! Gleder du deg til jul?Hei på du alt bra her!
Kondolere til bilen så kjipt og veldig typisk!Ha en fin dag
Her døde bilen. Så måtte gå å levere minste. Så må stresse å ta bussen med meg og eldste til byen. For i dag, når jeg trenger bilen, ha hu en timer hos kjeveortoped eller hva det heta Selvsagt måtte bilen dø i dag
Greit å få stusset det litt daKlippe håret
Er så slitt
Takk for detKos deg i storbyen
Blir nok deilig for hamKb levert
Senere i dag skal hqn på rtg og til ortoped
Da blir det ny midre gips på han