Skravletråd november

Ja. Heldigvis.

Det er liksom litt ekstra med mine. Men samtidig er de så godt som friske. Han har astma, men med medisin er det slik at jeg i lange perioder lurer på om han har vokst det av seg. Han er velregulert, sier legen.

Med medisin er pollenallergien hans også relativt grei.

Det legen sier er en form for atopisk eksem på lillejenta gikk helt bort med en liten ukes intens smøring med canoderm (fuktighetskrem som virker forebyggende, vi fikk den på resept) hun er smurt ved hvert bleieskift siden lunsj torsdag sist uke. Og er helt myk og fin ut uten prikker. Helt uten kortison til og med. Jeg er godt fornøyd :-)

Jeg har søskenbarn som har barn med ille astma. Sånn som har forstøver hjemme. Til alle tre.

Jeg har søskenbarn som har barn med diabetes. Med bokstav-diagnoser. Trolig en med eksem som jeg ikle vet hvor ille er/blir enda liten som han er. (for all del, jeg har søskenbarn med absolutt helt friske barn også.)

Mine er bare sånn helt i grenseland. De har noe. Men med rett behandling merker man det nesten ikke :-)
Flott å kunne holde det i sjakk:)
Min eldste har vokst av seg sin atopiske eksem:) han var ille som baby, men nå er han helt fin!
Brukte olje i badevannet, brukte Locobase og kortison på kroppen:)

God morgen jenter:D
Sitter på toget til Oslo, seminar på jobben:)
Ha en fin dag :)

Her døde bilen. Så måtte gå å levere minste. Så må stresse å ta bussen med meg og eldste til byen. For i dag, når jeg trenger bilen, ha hu en time hos kjeveortoped eller hva det heta :p Selvsagt måtte bilen dø i dag :(

Ha en fin dag :)

Her døde bilen. Så måtte gå å levere minste. Så må stresse å ta bussen med meg og eldste til byen. For i dag, når jeg trenger bilen, ha hu en timer hos kjeveortoped eller hva det heta :p Selvsagt måtte bilen dø i dag :(
Kondolere til bilen:( så kjipt og veldig typisk!

Back
Topp