Funnet på noe enda?
Vi måtte på apoteket så gikk innom butikken og handlet. Så I dag blir det pølse nuddel gryte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funnet på noe enda?
Telte over. Har 17 kalendergaver
Langt ,altfor langtHvordan er håret nå?
Tror ikke det, skjer ca ingenting her for tiden?God ettermiddag, jenter.
Skjedd noe spennende jeg har gått glipp av i dag?
Har ikke du allerede ganske mange stellevesker?Men på 24 plass tenger jeg godt over 100 innlegg.... Så jeg må skravle for å ga sjans på toppen ;-)
Hehe. Jo. Jeg har to.Har ikke du allerede ganske mange stellevesker?
Jeg selv ligge dessverre bare på en 42. plass, men har så lyst til å komme på topp 30, har virkelig lyst på denne minimeisen
Syns også den ser veldig flott ut, men har ikke nubbesjans på topp 20 så tenker ikke så mye på den.Hehe. Jo. Jeg har to.
Men den der mener jeg at jeg tenkte passet til jobb. Husker jeg feil? Iler inn og sjekker
Det kan egentlig de fleste fra StorsakJo. Den der mente jeg at jeg skulle kunne bruke som veske, ikke stelleveske
Så kjedelig.Da var den dagen gått.. Skulle bare inn og amme lillegutt på rommet, så klarte jeg og sovne. Samboeren tenkte ikke at vi har mye vi skal gjøre, eller at han kunne rydde. Noe som han sa han skulle gjøre. Men setter seg heller foran skjermen... Gidder ikke og vekke meg og si at vi må avgårde heller..
Jeg var på 19-20 lenge, men så ble det visst labert på meg....Syns også den ser veldig flott ut, men har ikke nubbesjans på topp 20 så tenker ikke så mye på den.
Har en ørliten sjans på topp 30 så griper etter det halmstrået i steden
Vi skal det fortsatt men må bare springe nå.. Vi skal fremkalle bilder til passet imorgen.. Så tenkte jeg og kjøpe maling og noen ark så vi kan ta fotavtrykk og gi i julegave til besteforeldreneSå kjedelig.
Hva skulle dere?
Sant nok. Men noen mer enn andre.Det kan egentlig de fleste fra Storsak
På forrige oppdatering lå jeg på 40. plass, 143 innlegg bak 30. plass, og 384 bak 20. plassJeg var på 19-20 lenge, men så ble det visst labert på meg....