Skravletråd november

Å hallo. Denne ettermiddagen blir lang.

Tre unger.
En voksen.
Yngste barn, 11 mnd gammel, våknet kvart på seks, derved gjorde også nevnte voksne det.

Yngste barn har sovet lite og er dertil krevende.

Mellomste barn har altfor mye energi til å være inne, men det er helt mørkt ute.

Eldste barn vil spille minecraft.
Skal først gjøre spille-lekse synes mor.
Særlig siden yngste barn kommer til å legges ganske snart etter kveldsmat som er senest om en time

Men julestemningen sprer seg når han spiller "nå tennes tusen julelys", og jeg kjenner faktisk igjen melodien innimellom "vent, det ble litt feil" ;-)

God ettermiddag, jenter.
Skjedd noe spennende jeg har gått glipp av i dag?

Men på 24 plass tenger jeg godt over 100 innlegg.... Så jeg må skravle for å ga sjans på toppen ;-)

Har ikke du allerede ganske mange stellevesker?
Jeg selv ligge dessverre bare på en 42. plass, men har så lyst til å komme på topp 30, har virkelig lyst på denne minimeisen
Hehe. Jo. Jeg har to.

Men den der mener jeg at jeg tenkte passet til jobb. Husker jeg feil? Iler inn og sjekker

Jo. Den der mente jeg at jeg skulle kunne bruke som veske, ikke stelleveske :-)

Hehe. Jo. Jeg har to.

Men den der mener jeg at jeg tenkte passet til jobb. Husker jeg feil? Iler inn og sjekker
Syns også den ser veldig flott ut, men har ikke nubbesjans på topp 20 så tenker ikke så mye på den.
Har en ørliten sjans på topp 30 så griper etter det halmstrået i steden

Da var den dagen gått.. Skulle bare inn og amme lillegutt på rommet, så klarte jeg og sovne. Samboeren tenkte ikke at vi har mye vi skal gjøre, eller at han kunne rydde. Noe som han sa han skulle gjøre. Men setter seg heller foran skjermen... Gidder ikke og vekke meg og si at vi må avgårde heller.. :(

Da var den dagen gått.. Skulle bare inn og amme lillegutt på rommet, så klarte jeg og sovne. Samboeren tenkte ikke at vi har mye vi skal gjøre, eller at han kunne rydde. Noe som han sa han skulle gjøre. Men setter seg heller foran skjermen... Gidder ikke og vekke meg og si at vi må avgårde heller.. :(
Så kjedelig.
Hva skulle dere?

Syns også den ser veldig flott ut, men har ikke nubbesjans på topp 20 så tenker ikke så mye på den.
Har en ørliten sjans på topp 30 så griper etter det halmstrået i steden
Jeg var på 19-20 lenge, men så ble det visst labert på meg....

Det kan egentlig de fleste fra Storsak
Sant nok. Men noen mer enn andre.

Jeg liker de jeg har. Har endt med den hvite til babyen. Imponert over den svarte som jeg brukte ferien før jeg ble gravid. Med doring oppi og tusen andre ting til ungene...

Back
Topp