Ja. Vet i morgen og men restne av uka er jeg blank. Jeg er borte onsdag, fredag og lørdag fra middag så må finne noe litt enklere de dageneAha må jeg gjøre etterpå også. Vet i morgen da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Vet i morgen og men restne av uka er jeg blank. Jeg er borte onsdag, fredag og lørdag fra middag så må finne noe litt enklere de dageneAha må jeg gjøre etterpå også. Vet i morgen da.
Mhm laget noe mer klær da?Det er det absolutt
Aha hva i morgen da? Mhm du jobber de dagene?Ja. Vet i morgen og men restne av uka er jeg blank. Jeg er borte onsdag, fredag og lørdag fra middag så må finne noe litt enklere de dagene
Joda bra frøkna litt syk er enesteTipp topp her du da?
Ostesnitzel. Jenta er så glad i det og må få spist litt ut av fryseren.Aha hva i morgen da? Mhm du jobber de dagene?
Nei ungen ble syk, og så ble jeg syk. Så forsvant dageneMhm laget noe mer klær da?
Lurt det. Tenkte ha medisterkaker . Hvor reiser du?Ostesnitzel. Jenta er så glad i det og må få spist litt ut av fryseren.
Enn dere?
Jepp jeg jobber sent i helga. Og onsdag er jeg i en annen by på dagstur
Ahh god bedringNei ungen ble syk, og så ble jeg syk. Så forsvant dagene
Takk. Jeg er lei av sykdom i hus hele forrige uke synes jeg forsvant på det.Ahh god bedring
Reiser til nabobyen. Besøke broren min som har praksis på sykehuset derLurt det. Tenkte ha medisterkaker . Hvor reiser du?
Aha hva i morgen da? Mhm du jobber de dagene?
Ostesnitzel. Jenta er så glad i det og må få spist litt ut av fryseren.
Enn dere?
Jepp jeg jobber sent i helga. Og onsdag er jeg i en annen by på dagstur
Skal legge ut når vi finner utDere må gjerne dele kommende ukes menyer når de er funnet ut av. Da jeg er blank på hva vi skal spise neste uke
Var en tur på kjøpesenter men var totalt kaosHar du vært ute på butikker?
Gratulerer sååå mye!!Jaa skal ta digital imorgen eller mandag så får vi se men har to streker som er blitt sterkere
Haha, så morsomtSe hva jeg kom over når jeg var ute og gikk
Cyber monday forbigår også i stillhetHer har det stort sett stoppet, men noen helgetilbud er det.
Også er det evt cyber monday da....
Takk. 11 august blir terminenGratulerer sååå mye!!
Huff ja. Her er frøkna og mannen pjyskeTakk. Jeg er lei av sykdom i hus hele forrige uke synes jeg forsvant på det.
Skal gjøre det når den er lagetDere må gjerne dele kommende ukes menyer når de er funnet ut av. Da jeg er blank på hva vi skal spise neste uke
Aha sykepleien eller hva utdanner han seg til?Reiser til nabobyen. Besøke broren min som har praksis på sykehuset der