Skravletråd november

Hehe ja:) pynter dere mye?

Tja det er nisser de fleste plasser i stua, litt på kjøkkenet og rommet til eldste. Så skal jeg ha noe i vinduet i gangen og julehåndkler og slikt på badet men de håndklene blir jo bytta noen ganger før jul da :P

Så koselig!! Godt det ikke bare er meg. Trodde det ikke var så mange som pyntet så "tidlig"

Jeg har ei som er veldig glad i jul, hadde det ikke hvert for det så hadde det ikke hvert så mye :P men jeg sa nei til juletreet i dag da Hehe

Tja det er nisser de fleste plasser i stua, litt på kjøkkenet og rommet til eldste. Så skal jeg ha noe i vinduet i gangen og julehåndkler og slikt på badet men de håndklene blir jo bytta noen ganger før jul da :p
Koselig med mye pynt syns jeg :) blir liksom ikke for mye

Prøvde å ommøblere gangen. Det gikk ikke :(
Prøvde å ta julekort men den tullebukken min bare tulldr ;)

Jeg blir bare sprø av "rotet", plager meg ikke at det er sånn hos andre. Bare her hjemme jeg blir stressa og irritert, av at det ligger masse på gulvet Haha :p
Hehe aha sånn ja. Prøver å ikke tenke på det selv. Hadde i såfall følt meg konstant sprø med mine små rotetroll

Hehe aha sånn ja. Prøver å ikke tenke på det selv. Hadde i såfall følt meg konstant sprø med mine små rotetroll

Men det kan ha noe med at vi bor i en liten leilighet, for var ikke sånn tidligere. Da hadde vi leker og sklie i stua og det syntes jeg bare var kos :P nå går jeg å rydder hele tia Haha

Men det kan ha noe med at vi bor i en liten leilighet, for var ikke sånn tidligere. Da hadde vi leker og sklie i stua og det syntes jeg bare var kos :p nå går jeg å rydder hele tia Haha
Ja helt sikkert . Her er leker og kaos i alle etg

Fått rydda og kasta unna en god del ting her i huset. Fantastisk godt å få gått gjennom ting :) venninne skal låne elektiske pumpa mi, så den er letet frem og gjort klar :) julepynten må hentes opp og så skifte på senga. Godt å få unnagjort saker :)

Vært ute en tur med guttene. Ikke så lett med storebror som skal gå alle plasser han ikke får lov (type midt i veien hvor det kan komme biler, inn i andres gårdsrom/hager osv) og lillebror på magen i bæresele hvor prøver å vri seg rundt, strekke seg ut fra meg osv. Mer stress en kos å gå ut alene med dem. Og selvsagt skal ikke noen av dem sove idag. Håper mannen snart er hjemme

Fått rydda og kasta unna en god del ting her i huset. Fantastisk godt å få gått gjennom ting :) venninne skal låne elektiske pumpa mi, så den er letet frem og gjort klar :) julepynten må hentes opp og så skifte på senga. Godt å få unnagjort saker :)
Så deilig å bli kvitt litt

Back
Topp