Så koselig!! Godt det ikke bare er meg. Trodde det ikke var så mange som pyntet så "tidlig"Her er julepynten kommet frem og det er nisser over alt nå Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig!! Godt det ikke bare er meg. Trodde det ikke var så mange som pyntet så "tidlig"Her er julepynten kommet frem og det er nisser over alt nå Haha
Hehe ja pynter dere mye?
Så koselig!! Godt det ikke bare er meg. Trodde det ikke var så mange som pyntet så "tidlig"
Koselig med mye pynt syns jeg blir liksom ikke for myeTja det er nisser de fleste plasser i stua, litt på kjøkkenet og rommet til eldste. Så skal jeg ha noe i vinduet i gangen og julehåndkler og slikt på badet men de håndklene blir jo bytta noen ganger før jul da
Koselig med mye pynt syns jeg blir liksom ikke for mye
Hehe oki da da hadde jeg trivdes godtVel akkurat nå føler jeg at det er alt for mye her, nisser, leker, smokker, tepper, bøker alt i ett herlig kaos på gulvet
Hvorfor gikk det ikke? Fikk bestilt julekort og kalender i sted jegPrøvde å ommøblere gangen. Det gikk ikke
Prøvde å ta julekort men den tullebukken min bare tulldr
Hehe oki da da hadde jeg trivdes godt
Hehe aha sånn ja. Prøver å ikke tenke på det selv. Hadde i såfall følt meg konstant sprø med mine små rotetrollJeg blir bare sprø av "rotet", plager meg ikke at det er sånn hos andre. Bare her hjemme jeg blir stressa og irritert, av at det ligger masse på gulvet Haha
Hehe aha sånn ja. Prøver å ikke tenke på det selv. Hadde i såfall følt meg konstant sprø med mine små rotetroll
Ble ikke fintHvorfor gikk det ikke? Fikk bestilt julekort og kalender i sted jeg
Ja helt sikkert . Her er leker og kaos i alle etgMen det kan ha noe med at vi bor i en liten leilighet, for var ikke sånn tidligere. Da hadde vi leker og sklie i stua og det syntes jeg bare var kos nå går jeg å rydder hele tia Haha
Hm OK. Ikke så lett å ommøblere alltidBle ikke fint
Koselig lillegutt har diaré så jeg og han blir hjemmeHer er det 2 julegrantenninger å velge mellon, men tror vi kommer til å gå på den som er nærmest.
Skal rydde og pynte til advent og dra på Plantasjen og handle blomser
Ja helt sikkert . Her er leker og kaos i alle etg
Nope er ikke detHm OK. Ikke så lett å ommøblere alltid
Så deilig å bli kvitt littFått rydda og kasta unna en god del ting her i huset. Fantastisk godt å få gått gjennom ting venninne skal låne elektiske pumpa mi, så den er letet frem og gjort klar julepynten må hentes opp og så skifte på senga. Godt å få unnagjort saker