Veldig men nervepirrende. I og med at jeg starter i ny jobb 2 januar. Prøver å si til meg selv at nå selve el og unnfangelsen var hadde jeg ingen anelse om at jeg skulle i ny jobb, så tilfeldigheter når man ikke overKjekt når det går sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig men nervepirrende. I og med at jeg starter i ny jobb 2 januar. Prøver å si til meg selv at nå selve el og unnfangelsen var hadde jeg ingen anelse om at jeg skulle i ny jobb, så tilfeldigheter når man ikke overKjekt når det går sånn
Ja tenker detAll pynten?
Tro meg det går fort !Jaa full klaff på første forsøk. Men blir et langt svangerskap når man bare er 3+5 idag sist visste jeg ingenting før i nesten uke 9
Hehe. Føler du ditt svangerskap til nå har gått fort?Tro meg det går fort !
God morgen i dag skal julepynten fram, og vi skal bake pepperkaker
Ja har ikke hatt tid til å følge medHehe. Føler du ditt svangerskap til nå har gått fort?
Sover dere nå da?
Hehe, hvor langt er du på vei?Ja har ikke hatt tid til å følge med
God formiddag. Her har vi bakt kakemenn idag. Prøver nå å få lillebror til å sove men skal tydeligvis ikke være lett idagGod morgen i dag skal julepynten fram, og vi skal bake pepperkaker
Hehe herlig . Høres ut som her. Vi har funnet frem littVi har tatt frem julepynten og pynta, lillebror sin måte å pynte på er å leke med alle de myke nissene Hehe
Heldig duJa, er det jeg er så sjokkert over... hvordan det plutselig kunne gå så fort
Hvilke piller var det da? God bedring til beggeGod morgen
Mannen er syk
Jeg er ekstremt plaget av at det rr første dag med den månedlige..
Synd de slutter å selge tablettene som gjorde at jeg ikke ble så dårlig
Grtatulerer <3Jaa full klaff på første forsøk. Men blir et langt svangerskap når man bare er 3+5 idag sist visste jeg ingenting før i nesten uke 9
He he herligVi har tatt frem julepynten og pynta, lillebror sin måte å pynte på er å leke med alle de myke nissene Hehe
Tusen takkGrtatulerer <3
Hehe herlig . Høres ut som her. Vi har funnet frem litt
Hehe ja pynter dere mye?Hehe ja veldig gøy helt til jeg tråkker på de
Det gjorde jeg i september, og skal til å pakke dem ut om en times tidGod dag. Må en tur på løiten lys for lilla lys her.
Ja Okei. Blir koselig å få på plassDet gjorde jeg i september, og skal til å pakke dem ut om en times tid