Skravletråd november

Påtur hjem fra julebord. 2 timers busstur, og jeg er edru med godt snytte snart-kollegaer. Kjempeflott julebord, men kjenner nervene i starten kunne hatt godt av et par drinker :p

Påtur hjem fra julebord. 2 timers busstur, og jeg er edru med godt snytte snart-kollegaer. Kjempeflott julebord, men kjenner nervene i starten kunne hatt godt av et par drinker :p
Håper du kosa deg❤️ jobben min skal til Amsterdam på juletur! Kjipern å være i mammaperm da, Hehe. Jeg ble spurt av sjefen om jeg ville være med. Men jeg takket pent nei og sa det ble for tidlig å være borte fra babyen fredag-søndag.

Håper du kosa deg❤️ jobben min skal til Amsterdam på juletur! Kjipern å være i mammaperm da, Hehe. Jeg ble spurt av sjefen om jeg ville være med. Men jeg takket pent nei og sa det ble for tidlig å være borte fra babyen fredag-søndag.
Så gøy de skaø de amsterdam da! Hvor gammel er babyen? Synd du ikke kunne være med. Men ser den absolutt :p
Var vanskelig å ikke drikke dag. Julebord fører meg seg et visst press til å drikke. Men jeg bestilte meg en øl, men sippa til vannet. Ingen som sa noe :p og gløggen vi fikk med alkohol, sneik jeg meg til den alkoholfrie :p

Så gøy de skaø de amsterdam da! Hvor gammel er babyen? Synd du ikke kunne være med. Men ser den absolutt :p
Var vanskelig å ikke drikke dag. Julebord fører meg seg et visst press til å drikke. Men jeg bestilte meg en øl, men sippa til vannet. Ingen som sa noe :p og gløggen vi fikk med alkohol, sneik jeg meg til den alkoholfrie :p
Hun er bare 7mnd ❤️

De er vel så opptatt av hva de selv drikker og tenker ikke på hva andre for i seg, eller ☺️?

Hun er bare 7mnd ❤️

De er vel så opptatt av hva de selv drikker og tenker ikke på hva andre for i seg, eller ☺️?
Jepp. Regna med de var det :p var gøy uansett. Men kjenner at nervene mine hadde hatt godt av et par drinker innabords:p for å slippe den nervøsiteten med 40 nye folk og 20 av de skal du jobbe med hver dag.

Men flott gjeng :) jeg blir visstnok yngst på huset av alle 30+ stykker som jobber der. Så tar ned snittet ganske heftig :p

Aaw, lita enda :D

God morgen :) Her sløver jeg litt mens lillebror leker, men høres ut som om det snart er tid for en lur på han. Og da skal jeg sove litt til kjenner jeg :P

God morgrn! Sovnet ikke før 230 i natt. Alle andre i huset sov, bare jeg som ikke greide det.

Men heldigvis ikke så trøtt. Mini leker i lekegrinda mens jeg spiser frokost.

Planer for dagen?

God morgen.

Alle sov lenge her.

Lillesøster til 6.40. Mellomste hentet jeg rundt 7.30 for hun vil så gjerne kose med lillesøster i senga, og sistnevnte begynte p bli lei.

Eldstemann som "liker å stå opp tidlig" sover faktisk enda og blir sikkert litt skuffet. Han liker å stå opp og ha rolig tid med en ipad for seg selv ;-)

Plan for dagen er svømmehallen med de to eldste og middag hos mine foreldre som passer yngste mens vi er i bassenget. Hun får ikke være med siden eksemet hennes blusset opp sist hun var der.

Back
Topp