Lillemor er modell for barneklær Vis vedlegget 209037
Så skjønn ei jente da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillemor er modell for barneklær Vis vedlegget 209037
Så nydelig!Lillemor er modell for barneklær Vis vedlegget 209037
Håper du kosa deg jobben min skal til Amsterdam på juletur! Kjipern å være i mammaperm da, Hehe. Jeg ble spurt av sjefen om jeg ville være med. Men jeg takket pent nei og sa det ble for tidlig å være borte fra babyen fredag-søndag.Påtur hjem fra julebord. 2 timers busstur, og jeg er edru med godt snytte snart-kollegaer. Kjempeflott julebord, men kjenner nervene i starten kunne hatt godt av et par drinker
Så gøy de skaø de amsterdam da! Hvor gammel er babyen? Synd du ikke kunne være med. Men ser den absoluttHåper du kosa deg jobben min skal til Amsterdam på juletur! Kjipern å være i mammaperm da, Hehe. Jeg ble spurt av sjefen om jeg ville være med. Men jeg takket pent nei og sa det ble for tidlig å være borte fra babyen fredag-søndag.
Sofaen på deg?Så har mann og barn lagt seg på tvers i senga blir ikke mye plass til mor da gitt.
Hun er bare 7mndSå gøy de skaø de amsterdam da! Hvor gammel er babyen? Synd du ikke kunne være med. Men ser den absolutt
Var vanskelig å ikke drikke dag. Julebord fører meg seg et visst press til å drikke. Men jeg bestilte meg en øl, men sippa til vannet. Ingen som sa noe og gløggen vi fikk med alkohol, sneik jeg meg til den alkoholfrie
Jepp. Regna med de var det var gøy uansett. Men kjenner at nervene mine hadde hatt godt av et par drinker innabords for å slippe den nervøsiteten med 40 nye folk og 20 av de skal du jobbe med hver dag.Hun er bare 7mnd
De er vel så opptatt av hva de selv drikker og tenker ikke på hva andre for i seg, eller ?
Tusen takk❤Gratulerer med spiren ❤
Gratulerer
Tusen takk dere. Dette gikk jammen fort :OSå gøy. Gratulerer
Tuusen takkGratulerer
tusen takk søta ❤Gratulerer søta
Tuuusen takk gikk altfor fort detteGratulerer!!! Så koselig
Takk er enda litt i sjokk for forventa 3 nye år jeg.. med prøving.. ikke full klaff på førsteGratulerer!
Kjekt når det går sånnTakk er enda litt i sjokk for forventa 3 nye år jeg.. med prøving.. ikke full klaff på første
TakkFine den ble
Haha det ble sofaen fra 3 og utover. Fikk dyttet til meg en liten plass da jeg la meg i 23 tiden, sove med to som ligger i stjerneform og snakker/snorker er slitsomtSofaen på deg?
ja jeg syns detSå skjønn ei jente da
Veldig morro nei gjorde ikke detSå nydelig!
Fikk du betaling i klær?