Oi oi så morroBlir visst august 2017 barn på meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi så morroBlir visst august 2017 barn på meg
God morgen så koselig, skal prøve å grave frem litt julepynt jeg ogsåGod morgen i dag skal julepynten fram, og vi skal bake pepperkaker
Gleder meg til å pynteGod morgen så koselig, skal prøve å grave frem litt julepynt jeg også
Så deilig når du slapp 3 nye prøveårTakk er enda litt i sjokk for forventa 3 nye år jeg.. med prøving.. ikke full klaff på første
Sover dere nå da?God morgen Her sløver jeg litt mens lillebror leker, men høres ut som om det snart er tid for en lur på han. Og da skal jeg sove litt til kjenner jeg
All pynten?God morgen i dag skal julepynten fram, og vi skal bake pepperkaker
Så deilig daMin lille earlybird sov heeelt til 7:45 idag joo
Her er det 2 julegrantenninger å velge mellon, men tror vi kommer til å gå på den som er nærmest.Hei på dere hva skal dere idag? Det er julegrantenning i ettermiddag her så vi skal nok på det tenker jeg
Ja, er det jeg er så sjokkert over... hvordan det plutselig kunne gå så fortSå deilig når du slapp 3 nye prøveår
Jaa full klaff på første forsøk. Men blir et langt svangerskap når man bare er 3+5 idag sist visste jeg ingenting før i nesten uke 9Oi oi så morro
Aw så koselig ❤Koooos. Mini lager koselyder mens hun dier / sover
Da er sofa lettestHaha det ble sofaen fra 3 og utover. Fikk dyttet til meg en liten plass da jeg la meg i 23 tiden, sove med to som ligger i stjerneform og snakker/snorker er slitsomt