Skravletråd november

God morgrn! Sovnet ikke før 230 i natt. Alle andre i huset sov, bare jeg som ikke greide det.

Men heldigvis ikke så trøtt. Mini leker i lekegrinda mens jeg spiser frokost.

Planer for dagen?
God kveld:D
Vi har vært i kirken og fått 4 års bok til minstemann og på julegrantenning:)

God morgen.

Alle sov lenge her.

Lillesøster til 6.40. Mellomste hentet jeg rundt 7.30 for hun vil så gjerne kose med lillesøster i senga, og sistnevnte begynte p bli lei.

Eldstemann som "liker å stå opp tidlig" sover faktisk enda og blir sikkert litt skuffet. Han liker å stå opp og ha rolig tid med en ipad for seg selv ;-)

Plan for dagen er svømmehallen med de to eldste og middag hos mine foreldre som passer yngste mens vi er i bassenget. Hun får ikke være med siden eksemet hennes blusset opp sist hun var der.
Deilig med sovende barn på morgenen:D her sov minstemann til kl 0910 idag!!:eek: han står som regel opp kl 06...

God kveld:D
Vi har vært i kirken og fått 4 års bok til minstemann og på julegrantenning:)
Så koselig ❤️ det var julegrantenning her igår.

Har vært trøtt idag(merkelig? Hehe nei). Så har sovet to lurer med snuppa ☺️ og nå skal hun sove for natta. Ligger og koser seg ved siden av meg. Sovende,men ikke tungt nok til at jeg kan gå.

Deilig med sovende barn på morgenen:D her sov minstemann til kl 0910 idag!!:eek: han står som regel opp kl 06...
Ja, men han som sov til åtte våknet astma-tett da

Fått rydda og kasta unna en god del ting her i huset. Fantastisk godt å få gått gjennom ting :) venninne skal låne elektiske pumpa mi, så den er letet frem og gjort klar :) julepynten må hentes opp og så skifte på senga. Godt å få unnagjort saker :)
Flink du har vært:D

Vært ute en tur med guttene. Ikke så lett med storebror som skal gå alle plasser han ikke får lov (type midt i veien hvor det kan komme biler, inn i andres gårdsrom/hager osv) og lillebror på magen i bæresele hvor prøver å vri seg rundt, strekke seg ut fra meg osv. Mer stress en kos å gå ut alene med dem. Og selvsagt skal ikke noen av dem sove idag. Håper mannen snart er hjemme
Hvor er mannen?:)

Back
Topp