Håper du koset deg og ble litt kjentPåtur hjem fra julebord. 2 timers busstur, og jeg er edru med godt snytte snart-kollegaer. Kjempeflott julebord, men kjenner nervene i starten kunne hatt godt av et par drinker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du koset deg og ble litt kjentPåtur hjem fra julebord. 2 timers busstur, og jeg er edru med godt snytte snart-kollegaer. Kjempeflott julebord, men kjenner nervene i starten kunne hatt godt av et par drinker
Mye jobb ?Neste yke blir en lang uke tror jeg
Okei lurte jo på sykepleien selvJa. Sisteåret av sykepleier
3 dagerUff. Hr de vært det lenge?
Det gjorde det, heldigvisHåper det løste seg
God kveld søtaGod morgen Her sløver jeg litt mens lillebror leker, men høres ut som om det snart er tid for en lur på han. Og da skal jeg sove litt til kjenner jeg
God kveldGod morgrn! Sovnet ikke før 230 i natt. Alle andre i huset sov, bare jeg som ikke greide det.
Men heldigvis ikke så trøtt. Mini leker i lekegrinda mens jeg spiser frokost.
Planer for dagen?
Deilig med sovende barn på morgenen her sov minstemann til kl 0910 idag!! han står som regel opp kl 06...God morgen.
Alle sov lenge her.
Lillesøster til 6.40. Mellomste hentet jeg rundt 7.30 for hun vil så gjerne kose med lillesøster i senga, og sistnevnte begynte p bli lei.
Eldstemann som "liker å stå opp tidlig" sover faktisk enda og blir sikkert litt skuffet. Han liker å stå opp og ha rolig tid med en ipad for seg selv ;-)
Plan for dagen er svømmehallen med de to eldste og middag hos mine foreldre som passer yngste mens vi er i bassenget. Hun får ikke være med siden eksemet hennes blusset opp sist hun var der.
Koselig med julebakingGod morgen i dag skal julepynten fram, og vi skal bake pepperkaker
Så koselig det var julegrantenning her igår.God kveld
Vi har vært i kirken og fått 4 års bok til minstemann og på julegrantenning
Ja, men han som sov til åtte våknet astma-tett daDeilig med sovende barn på morgenen her sov minstemann til kl 0910 idag!! han står som regel opp kl 06...
Så herligKoooos. Mini lager koselyder mens hun dier / sover
Oi, så deilig!!Min lille earlybird sov heeelt til 7:45 idag joo
Ja har mere som skal ut, Men det tar jeg etterhvertSamme her. Super koselig
God kveldGod morgen
Mannen er syk
Jeg er ekstremt plaget av at det rr første dag med den månedlige..
Synd de slutter å selge tablettene som gjorde at jeg ikke ble så dårlig
Tja, ble egentlig sittende aleneKoselig med julebaking
Har vært på julegrantenning vi ogsåHei på dere hva skal dere idag? Det er julegrantenning i ettermiddag her så vi skal nok på det tenker jeg
Hehe, tullebilder?!Prøvde å ommøblere gangen. Det gikk ikke
Prøvde å ta julekort men den tullebukken min bare tulldr
Flink du har værtFått rydda og kasta unna en god del ting her i huset. Fantastisk godt å få gått gjennom ting venninne skal låne elektiske pumpa mi, så den er letet frem og gjort klar julepynten må hentes opp og så skifte på senga. Godt å få unnagjort saker
Hvor er mannen?Vært ute en tur med guttene. Ikke så lett med storebror som skal gå alle plasser han ikke får lov (type midt i veien hvor det kan komme biler, inn i andres gårdsrom/hager osv) og lillebror på magen i bæresele hvor prøver å vri seg rundt, strekke seg ut fra meg osv. Mer stress en kos å gå ut alene med dem. Og selvsagt skal ikke noen av dem sove idag. Håper mannen snart er hjemme
He he ja tullebilderHehe, tullebilder?!
Jeg ga opp fine bilder av mine 3 (4) troll....