Skal legge ut når vi finner ut
Høres bra ut, her blir det hvertfall makrell i morra for pappa har hvert å fiska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal legge ut når vi finner ut
Skal gjøre det når den er laget
Tirsdag ska vi har stekt kveite med pesto iallefallHøres bra ut, her blir det hvertfall makrell i morra for pappa har hvert å fiska
Ja. Sisteåret av sykepleierAha sykepleien eller hva utdanner han seg til?
Uff. Hr de vært det lenge?Huff ja. Her er frøkna og mannen pjyske
Trodde det var mye av det jegJeg vil ha noe som er skikkelig jul
Tror jeg påVar en tur på kjøpesenter men var totalt kaos
God helg til deg også det som er igjen av denHei og god helg.
Har dere hatt en fin dag til nå?
Håper det løste segVar en tråd her en dag om å sjekke pæra på adventstaken og stjerna
God tanke. Men den eska ligger nederst inni boda (nest nederst, aller nederst er serviset) fordi den er så stor (to store, lave esker. En med kalendere, bilder og stjene og staker, og en med serviset. Sistnevnte tyngst så den nederst.)
Dro det frem i morges. Og hang opp stjerna nå når ungene var i seng... Lyser mørkt.
Jadda, snille mannen drar på kiwi. Gidder du? "nei, egentlig ikke. Men jeg gjør det for deg" sier han. Snuppa våkna nemlig i det samme, så jeg måtte på soverommet igjen.
Håper de har
Hva har du strikket?Titter innom å sier hallo har fullført mitt første strikkeprosjekt i kveld. Er sykt stolt av meg selv nå
Hadde det bare holdt seg sånn og ikke kommet mer hadde det vært perfektJeg er glad i snø jeg men hvis jeg skulle bestemt skulle det vært sånn det var på Østlandet for et par uker siden. Perfekt. Ikke for mye ikke for lite.
Okei. Kommet til tors nå herDet er bra, har bare mandag i boks foreløpig
Mye jobb ?Neste yke blir en lang uke tror jeg
Mye jobb ?Neste yke blir en lang uke tror jeg
Det er en ufyselig lukt!Veldig kjipt! For det lukter tran i hele 1.etg :-(
Da hadde jeg vurdert sofaSå har mann og barn lagt seg på tvers i senga blir ikke mye plass til mor da gitt.
Så herlige bilderLillemor er modell for barneklær Vis vedlegget 209037
Hver dagMye jobb ?
Enig!Hadde det bare holdt seg sånn og ikke kommet mer hadde det vært perfekt