Gikk jo fort i går kveld
Ja, det gjorde jo det, så v får se i kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk jo fort i går kveld
Hihi, man blir aldri fornøydI stad klaga jeg over at ho sov lenge. Nå skulle jeg gjerne hatt ho til å sove en time til så jeg fikk dusja og rydda litt. Haha. Livet med barn <3
God ettermiddagGod ettermiddag. Back from babydatehar funnet ut at lille J elsker hunder
![]()
Uff daInnser at jeg ikke er i form når jeg ser mørkt på å være alene hjemme med babyen mens mannen følger mellomste på dans. Eldstemann skal besøke en i klassen, så det er bare meg og babyen. I en knapp time. Det burde jo være overkommelig...
God bedring til babyTrøtt og sliten. Men babyen er ikke i form.. Blir tidlig kveld i kveld og så jeg orker jobb i morgen.
J syns vel det å plaske er gøyKlapper i hendene, klarte å velte en mugge med saft. Så klart krabbet lille J bort til saft dammen på gulvet. Baaaahh.
Rimelig frekk!!Så slem hun er!
Dårlug gjort altså
Ser ut som dere trenger det jaJagreit å ha pengene til snøfres nå da
![]()
Her også dessverreSer ut som dere trenger det ja![]()
Ikke helt fritt for det. Dvs, sist jeg målte, ikke formelt feber. Jeg behandler almenntilstand som tilser at frostrier og hetebøler ov hverandre og samtidig tilsier at paracet er en god ideUff dahar du feber også?
Hehe, deilig for henne sikkertNår en venninne av deg sender sms "hoho jeg får igjen 20:000 på skatten" etterfulgt av "så får jeg masse i feriepenger!"
Ble litt sånn "fint for deg"![]()
Ja da er det jo endelNår man har utbetalt 9000 er 5500 mye![]()
Ikke sant. Synes den er noe merkelig og å bare skrive noe sånt..når du ikke snakker med henne så ofte hellerSnakker ikke så mye med henne så jeg tar det ikke så tungtjeg ville heller aldri funnet på å skryte om sånt til andre.
JeppDu pleier å være flink til å ha kontroll på det
Barcelona da?Med dette været her sitter jeg bare og tenker på hvor jeg er om en uke![]()
Veldig variabelt for tidenHer var snø i morges. Smeltet. Kom haggel som la seg. Smeltet,som sno som smeltet når den landet. Ble sol. Og nå snør det igjen. Store våte flokser.
Jeg vil ha vår! I går spise vi middag grillet ute!! (men spiste inne da, det er ikke akkurat sommer...)
Hva ble det til?Jeg håper wok men vi får se
Er faktisk gansle mye smelta bortHerlige sola
Håper den tryller bort all snøen![]()
Sååå.badetid??Klapper i hendene, klarte å velte en mugge med saft. Så klart krabbet lille J bort til saft dammen på gulvet. Baaaahh.