Skravletråd Mars!

Klapper i hendene, klarte å velte en mugge med saft. Så klart krabbet lille J bort til saft dammen på gulvet. Baaaahh.

Innser at jeg ikke er i form når jeg ser mørkt på å være alene hjemme med babyen mens mannen følger mellomste på dans. Eldstemann skal besøke en i klassen, så det er bare meg og babyen. I en knapp time. Det burde jo være overkommelig...
Uff da:( har du feber også?

Klapper i hendene, klarte å velte en mugge med saft. Så klart krabbet lille J bort til saft dammen på gulvet. Baaaahh.
J syns vel det å plaske er gøy :P

Uff da:( har du feber også?
Ikke helt fritt for det. Dvs, sist jeg målte, ikke formelt feber. Jeg behandler almenntilstand som tilser at frostrier og hetebøler ov hverandre og samtidig tilsier at paracet er en god ide

Og at det dessuten er innafor å amme babyen og la henne sove på puppen...

Snakker ikke så mye med henne så jeg tar det ikke så tungt :p jeg ville heller aldri funnet på å skryte om sånt til andre.
Ikke sant. Synes den er noe merkelig og å bare skrive noe sånt..når du ikke snakker med henne så ofte heller

Her var snø i morges. Smeltet. Kom haggel som la seg. Smeltet,som sno som smeltet når den landet. Ble sol. Og nå snør det igjen. Store våte flokser.

Jeg vil ha vår! I går spise vi middag grillet ute!! (men spiste inne da, det er ikke akkurat sommer...)
Veldig variabelt for tiden;)
Men i morgen er det 1.april!!!:D

Back
Topp