Jeg har sovet 4.5 time de 3 siste nettene jegJa, desverre.. jeg er avhengig av mye søvn. Ei natt her og der går fint men når det blir over tid blir jeg sliten. Men det er bare for en periode, så har jeg bestilt en skikkelig sove bebis denne gangen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sovet 4.5 time de 3 siste nettene jegJa, desverre.. jeg er avhengig av mye søvn. Ei natt her og der går fint men når det blir over tid blir jeg sliten. Men det er bare for en periode, så har jeg bestilt en skikkelig sove bebis denne gangen![]()
Hahha.. heeeerlig J altsåSpylte henne i dusjen![]()
Stod å sa "nei, ikke røre" fikk ett søtt smil før hu satt seg i saft dammen å plaska rundt![]()
Så deeeiligÅ ja![]()
(Uten mann og barn)
Nei det skjønner jeg godtÅååjaorker og klarer ikke enda en vinter uten fres
![]()
Absolutt! Og å ta frem joggeskoene og pakke vekk vinterklærSå deilig
Noe av det beste ved våren er å se snøen smelte!
Jeg fikk også gitt...Baksmell.
Fatter det bare ikke, i følge nav betaler jeg nok skatt av dagpengebe så hvorfor fpr jeg restskatt da
Greit nok på jobbHørtes litt kjedelig ut![]()
Så nå skal det bli helt snøfritt i innkjørselen vår på null komma niks til vinterenNei det skjønner jeg godt![]()
Det er jo fantastiskJeg var veldig misunnelig på deg når du var på tur sist
Ingenting er som ett lite fun light saft badKnis!plaske, plaske?!
Gjorde jaggu eg ogSovna på sofaen jeg
Super latEr du lat idag?![]()
Torsdag-søndagSå deeeiliglenge?
Det er bestVar veldig godt. Med hjemmelaget tacokrydder![]()
Skjønner denGreit nok på jobb![]()
Ja, også veldig stasDet skjønner jeg
Greit å spise ute da![]()
JaTiden går utrolig fort![]()
Dette er første gang jeg er borte fra barne mer enn en natt og det ikke er på grunn av jobb.Det er jo fantastiskhar bare lyst til å reise igjen jeg
![]()
Huff da, men skal du på jobb med den formen ds ?Mrd paracet: grei form
Paracet ute: dååårlig