Skravletråd Mars!

Hva står på menyen i dag?
Jeg er helt blank..
Vi skal ut å spise til ære for 4 åringen ♡ vi har heller ikke kjøkken for tiden så da er det greit å skjemme henne litt bort på dagen :)

Jeg skravler jeg, hva vil folk skravle om? Baby våkna nå, med litt hjelp fra meg. Tre timer søvn på første dupp er ikke vanlig.

Jeg er syk og skravler egentlig mest hjernetomt, tenke er ikke min styrke i dag.

Snuppa mi har egentlig bare en skikkelig dubb på dagen, men da sover hun gjerne både tre og fire timer, det har hendt opp mot fem men da vekker vi henne.

Vi skal ut å spise til ære for 4 åringen ♡ vi har heller ikke kjøkken for tiden så da er det greit å skjemme henne litt bort på dagen :)
Det skjønner jeg :)
Greit å spise ute da;)

Veldig fin løsning det

Jeg er syk og skravler egentlig mest hjernetomt, tenke er ikke min styrke i dag.

Snuppa mi har egentlig bare en skikkelig dubb på dagen, men da sover hun gjerne både tre og fire timer, det har hendt opp mot fem men da vekker vi henne.
Tror mi hadde sovet lenger, men følte ho måtte spise da siste flaske var i sjutida i morges. Men jeg overforer visst. For i det jeg skriver nå gulper ho ned hele meg.. Delamming er no herk!

Satt på bang olufsen anlegget til svigerfar, men aner ikke åssen jeg skrur det av. Haha

Back
Topp