Vi skal ut å spise til ære for 4 åringen ♡ vi har heller ikke kjøkken for tiden så da er det greit å skjemme henne litt bort på dagenHva står på menyen i dag?
Jeg er helt blank..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ut å spise til ære for 4 åringen ♡ vi har heller ikke kjøkken for tiden så da er det greit å skjemme henne litt bort på dagenHva står på menyen i dag?
Jeg er helt blank..
Ser ut som det bedrer seg nå daJeg og!
Jeg skravler jeg, hva vil folk skravle om? Baby våkna nå, med litt hjelp fra meg. Tre timer søvn på første dupp er ikke vanlig.
Hva står på menyen i dag?
Jeg er helt blank..
Haha her veksler det mellom 17 grader i solen og plutselig snø og 3 grader.Hvor gikk sola! Jeg som skulle sitte ute å strikke mens baby sover
Strimlet svinekjøtt med ris og sausHva står på menyen i dag?
Jeg er helt blank..
Okei.Mannen snakker om innbakt pizza.
Jeg sier bare "javel" og satser på å få ned litt
Kunne ønske noen lagde til meg også i dagSvigerfar lager ovnsbakt fisk av noe slag.
Det skjønner jegVi skal ut å spise til ære for 4 åringen ♡ vi har heller ikke kjøkken for tiden så da er det greit å skjemme henne litt bort på dagen![]()
Vi skal ut å spise til ære for 4 åringen ♡ vi har heller ikke kjøkken for tiden så da er det greit å skjemme henne litt bort på dagen![]()
Okei.
Er du ikke i form? :/
Huff da:/Nei, jeg har hanglet siden søndag, og er slett ikke i form i dag.
Tror mi hadde sovet lenger, men følte ho måtte spise da siste flaske var i sjutida i morges. Men jeg overforer visst. For i det jeg skriver nå gulper ho ned hele meg.. Delamming er no herk!Jeg er syk og skravler egentlig mest hjernetomt, tenke er ikke min styrke i dag.
Snuppa mi har egentlig bare en skikkelig dubb på dagen, men da sover hun gjerne både tre og fire timer, det har hendt opp mot fem men da vekker vi henne.
Når kjøkkenet mitt er ferdig får du komme på lunch :-D elsker å lage mat til folk som spiser.Kunne ønske noen lagde til meg også i dag![]()
Høres ut som en god dealNår kjøkkenet mitt er ferdig får du komme på lunch :-D elsker å lage mat til folk som spiser.
Jeg skal på kveldsvakt men gubben og mini skal ha fiskegratengHva står på menyen i dag?
Jeg er helt blank..
Tiden går utrolig fortTusen takk ♡
Snart 4 år siden hun kom til nå![]()
Dra ut kontaktenSatt på bang olufsen anlegget til svigerfar, men aner ikke åssen jeg skrur det av. Haha
Flink du er daHvilken plass har du på topp 100 listen?
Jeg er på 36 plass. Skravlet meg opp fra 42 plass i går![]()