Håper du snart er tipptopp igjenDet er jeg nok fortsatt ikke nei. En forkjølelse varer ei uke sier de. Så i løpet av helga kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du snart er tipptopp igjenDet er jeg nok fortsatt ikke nei. En forkjølelse varer ei uke sier de. Så i løpet av helga kanskje?
Det er en deilig følelseSjekket skatteoppgjøret.
Nå er jeg ikke lenger "redd" siden jeg betaler mindre skatt i år
Spørs om jeg ikke må gjøre detDra ut kontakten![]()
Den som bestilte det her ogsåDen som bestilte snø i Trondheim har jeg en høne å plukke med!
Det rr jeg ogsåMå si jeg er spent på de siste premiene![]()
Mrd paracet: grei formTakk, snuppa
Hvordan føler du deg i dag?
Jeg håper wok men vi får seHva står på menyen i dag?
Jeg er helt blank..
Hvor skal dere ut og spise?Vi skal ut å spise til ære for 4 åringen ♡ vi har heller ikke kjøkken for tiden så da er det greit å skjemme henne litt bort på dagen![]()
Gleder meg til å prøve denne!med ost i bunnenDa kan denne absolutt anbefales, blir ekstra god når det er ost i bunnen, brukte mozzarella og cheddar sist ellers bruker vi jarlsberg for ekstra god smak![]()
Og der begynte det igjen !! Argh. Åssen er formen? Vurdert en tur til legen ?Den som bestilte det her også
Nope langt derifraFlink du er da
Jeg vil tro jeg fortsatt ligger på 1....om ikke Kengu har dyttet meg ned![]()
Kos deg på jobbIkke lenge til jeg må avgårde på jobb
Tja wokhåper jeg men tror ikke vi rekker. Kengubarnet har spist hamburgee hos en kompisHva blir det til middag i dag?
Jeg baker foccaciabrød og steker kyllingfilet som skal brukes som pålegg oppå med salat, rømme og rødløk
Ungene har huset fult av besøk så kjekt å lage fingermat som alle liker![]()
Formen er dalende. Om det ikke er bedre i morgen vurderer jeg detOg der begynte det igjen !! Argh. Åssen er formen? Vurdert en tur til legen ?
Ikke braFormen er dalende. Om det ikke er bedre i morgen vurderer jeg det