Til om med i Vestfold har det vært snø i lufta!Noe av den snøen havnet her på Sunnmøre også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til om med i Vestfold har det vært snø i lufta!Noe av den snøen havnet her på Sunnmøre også
Jeg ogsåMå si jeg er spent på de siste premiene![]()
Jeg har full kontroll
Aldri mer enn 3 innlegg etterhverandre...
Du pleier å være flink til å ha kontroll på detJeg har full kontroll
Aldri mer enn 3 innlegg etterhverandre...
Deilig med en god dupp daJeg skravler jeg, hva vil folk skravle om? Baby våkna nå, med litt hjelp fra meg. Tre timer søvn på første dupp er ikke vanlig.
Det er ikke mye
Man har tross alt lagt opp livet sitt etter den inntekten man har ved tanke på lån og slikt
Deilig med en god dupp daJeg skravler jeg, hva vil folk skravle om? Baby våkna nå, med litt hjelp fra meg. Tre timer søvn på første dupp er ikke vanlig.
Så bra dere har koset dereDa har vi vært på babysvømming og mini koste seg selv om han var trøtt. Nå får han litt mat før han skal sove. Kjente det varme vannet i bassenget gjorde skikkelig godt på korsrygg og bekkenet, det holdt 34 grader idag i vannet. Men kjenner det ennå er litt småvondt
Har dere prøvd å få avdragsfrihet på boliglånet akkurat nå?Jepp, man har jo det. Det tærer merkbart på sparekontoen, dessverre
Til om med i Vestfold har det vært snø i lufta!![]()
Knekkebrød ble det herHva står på menyen i dag?
Jeg er helt blank..
Det ble med den duppen. Nekta å sove no særlig etterpå. Satser på at ho sover i nattDeilig med en god dupp da
Sitter på jobb jeg...
Har dere prøvd å få avdragsfrihet på boliglånet akkurat nå?
Håper du får en fin vaktIkke lenge til jeg må avgårde på jobb
Herlige solatrilletur i dette været er fantastisk!![]()
Gikk jo fort i går kveldDet var ca 800 da hun la det ut. For nesten et halvt døgn siden. Det er 300 igjen... det føles litt mye. Men det er mer fart på kvelden da
Herlige solatrilletur i dette været er fantastisk!![]()
Takk det håper jeg ogsåHåper virkelig du snart finner deg noe fast
Er du lat idag?Falt litt ned i sofaen i dag![]()