Ikke i bruk
Forumet er livet
Hvor mange innlegg mangler dere nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj da er det ufint jaJeg syns også den var veldig frekk. Jeg står for tiden uten jobb å det vet hun. Vi har ganske trang økonomi, men vi klarer oss. Så jeg syns egentlig det var ganske frekt å slenge den i tryne på meg. Vist unner jeg folk å få igjen på skatten, men å slenge det i ansiktet på meg sånn liker jeg dårlig. Så jeg sendte henne en tommel opp bare.
Sovna på sofaen jegTrøtt.no
Til Hva?Hvor mange innlegg mangler dere nå da?
Godt jeg har en mann som betaler litt av denDet skjønner jeg utrolig godt
Den var vel 17250 innleggTil Hva?
Har akkurat kommet og ikke fått med meg noen utfordring
La ut i dagtidlig. 17 250 innlegg i denne tråden så kommer det en ny premieTil Hva?
Har akkurat kommet og ikke fått med meg noen utfordring
Bra det, men jobber ikke du ganske mye nå.Godt jeg har en mann som betaler litt av den
Det er da ikke så mange innlegg tilLa ut i dagtidlig. 17 250 innlegg i denne tråden så kommer det en ny premie![]()
Og så følge opp med "også får jeg mye feriepenger" som implisitt sier at man har en godt betalt jobb...
Snakker ikke så mye med henne så jeg tar det ikke så tungtHadde ikke orka svare jegjeg er vel en av de som ikke går å skryter til de jeg vet ikke har jobb eller mulighet for å ha det, at jeg har drøssevis med penger
men tommel opp høres greit ut
![]()
Nå gjør jeg det men blir nok mindre snart. Ikke mange syke på vårenBra det, men jobber ikke du ganske mye nå.
Da blir det vel bedre snart![]()
Hvor mange innlegg mangler dere nå da?
Det skjønner jeg.Som sagt, gitt ekstraopplysningen ufint. Men ellers hadde jeg glatt sett på det som glede altså. "masse feriepenger" er for mange bare rett og slett fordi det er "skattefritt" og det ER jo mer utbetalt.
Blir skralt her i sommer, baksmell samlet sett på rundt 14k, mannen fikk feriepengene sine i sluttoppgjøret tror jeg (som de utbetalte i desember med halv skatt, derav baksmell) jeg får vel relativt normale feriepenger, det er neste år mine blir kjipe pga permisjon og trolig ulønnet perm og trilhørende kjipe somre et par år.
Så sender ikke noe jubelsms over at jeg får igjen litt, akkurat. Men kunne kjent på gleden om vi samlet sett kom godt ut.
Det er da ikke så mange innlegg til![]()
Det skjønner jeg.
Han har ikke funnet ny jobb enda skjønner jeg
Håper virkelig du snart finner deg noe fastNå gjør jeg det men blir nok mindre snart. Ikke mange syke på våren
Jeg skal ut og handle i kveld siden det er torsdag så spørs hvor mye jeg kan hjelpe tilDet var ca 800 da hun la det ut. For nesten et halvt døgn siden. Det er 300 igjen... det føles litt mye. Men det er mer fart på kvelden da
Jeg har full kontrollBlande seg så ronja ikke trenger å bekymre seg for spamming
Det er ikke myeNope, han går rundt på dagpenger, som vel er ca halvparten av det han pleide tjene...
Som en bonus får lillejenta og pappa et helt unikt forhold da, han har jo ikke vært så mye hjemme med de andre når de var så små. Han har hatt lang pappaperm, men da var de 8 mnd og oppover