Skravletråd Mars!

Jeg syns også den var veldig frekk. Jeg står for tiden uten jobb å det vet hun. Vi har ganske trang økonomi, men vi klarer oss. Så jeg syns egentlig det var ganske frekt å slenge den i tryne på meg. Vist unner jeg folk å få igjen på skatten, men å slenge det i ansiktet på meg sånn liker jeg dårlig. Så jeg sendte henne en tommel opp bare.
Oj da er det ufint ja

Og så følge opp med "også får jeg mye feriepenger" som implisitt sier at man har en godt betalt jobb...

Som sagt, gitt ekstraopplysningen ufint. Men ellers hadde jeg glatt sett på det som glede altså. "masse feriepenger" er for mange bare rett og slett fordi det er "skattefritt" og det ER jo mer utbetalt.

Blir skralt her i sommer, baksmell samlet sett på rundt 14k, mannen fikk feriepengene sine i sluttoppgjøret tror jeg (som de utbetalte i desember med halv skatt, derav baksmell) jeg får vel relativt normale feriepenger, det er neste år mine blir kjipe pga permisjon og trolig ulønnet perm og trilhørende kjipe somre et par år.

Så sender ikke noe jubelsms over at jeg får igjen litt, akkurat. Men kunne kjent på gleden om vi samlet sett kom godt ut.

Hadde ikke orka svare jeg :p jeg er vel en av de som ikke går å skryter til de jeg vet ikke har jobb eller mulighet for å ha det, at jeg har drøssevis med penger :p men tommel opp høres greit ut :p
Snakker ikke så mye med henne så jeg tar det ikke så tungt :p jeg ville heller aldri funnet på å skryte om sånt til andre.

Som sagt, gitt ekstraopplysningen ufint. Men ellers hadde jeg glatt sett på det som glede altså. "masse feriepenger" er for mange bare rett og slett fordi det er "skattefritt" og det ER jo mer utbetalt.

Blir skralt her i sommer, baksmell samlet sett på rundt 14k, mannen fikk feriepengene sine i sluttoppgjøret tror jeg (som de utbetalte i desember med halv skatt, derav baksmell) jeg får vel relativt normale feriepenger, det er neste år mine blir kjipe pga permisjon og trolig ulønnet perm og trilhørende kjipe somre et par år.

Så sender ikke noe jubelsms over at jeg får igjen litt, akkurat. Men kunne kjent på gleden om vi samlet sett kom godt ut.
Det skjønner jeg.
Han har ikke funnet ny jobb enda skjønner jeg

Det skjønner jeg.
Han har ikke funnet ny jobb enda skjønner jeg

Nope, han går rundt på dagpenger, som vel er ca halvparten av det han pleide tjene...

Som en bonus får lillejenta og pappa et helt unikt forhold da, han har jo ikke vært så mye hjemme med de andre når de var så små. Han har hatt lang pappaperm, men da var de 8 mnd og oppover

Nope, han går rundt på dagpenger, som vel er ca halvparten av det han pleide tjene...

Som en bonus får lillejenta og pappa et helt unikt forhold da, han har jo ikke vært så mye hjemme med de andre når de var så små. Han har hatt lang pappaperm, men da var de 8 mnd og oppover
Det er ikke mye :(
Man har tross alt lagt opp livet sitt etter den inntekten man har ved tanke på lån og slikt

Back
Topp