Ja den minste hvertfallGlad i vann de gutta dine![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den minste hvertfallGlad i vann de gutta dine![]()
Var fantastiskog så sov hun en time til på trilletur
![]()
Hva slags lokale fant dere da?Det var et herk å finneble ikke dyrt heller
![]()
Start nå så har du den klar til maidet er noe hærk
ja den var det !
Ja ikke sant![]()
Noen dager er bare slik. Hun tar det igjenFillern ass! Lille J har spist så lite idag![]()
Noen dager er bare slik. Hun tar det igjenFillern ass! Lille J har spist så lite idag![]()
Jepp svergie er dealen og jeg kommer meg vekk fra hverdagen littDet er jo billig
Det ene vi så på kostet 4000, synes det var litt dyrt jeg :/
Lurt å handle i Sverige ja![]()
Dessert eller dessertLitt sen middag i dag, men det gjør ingentingsnuppa har sovna, kanskje jeg disker opp med dessert ?
![]()
Så fiin
Ut på shoppingShit ...... budnaden min er for liten og skal på brylupp på lørdag....hjelpes meg og har liksom ingen ting å ha på....lol
Puppene har vokst... haha
Må ha litt humor i hverdagenUff dahun liker å tulle med oss!
Kom hun hjem tilslutt da?![]()
Herlig med slike naboer... Vi hadde en slik men hun festa og tok med festen ut på gårdsplassen, hun festa hele uka. Etter fem advarsler ble hun kasta ut pga oppførselJa da skal vel naboen starte med borring og hamring for en lang periode da![]()
Han/hun har 38 min på seg så er det brudd på husregler IGJEN![]()
Skal egentlig i bursdag på lørdag som vi gleder oss til, hun drar seg til til detDet burde holde![]()
Vært gjevt her i dag daUsj da, sånt liker vi ikke!![]()
Ja,feberen er ikke like høy nåVar nok godt for henne med en dupp![]()
JaDa satser vi på en bedre dag i morgen![]()
Men blir det ikke konsekvenser når de bryter reglene hele tide?Ja da skal vel naboen starte med borring og hamring for en lang periode da![]()
Han/hun har 38 min på seg så er det brudd på husregler IGJEN![]()