Bra, håper hun skjønte at det var dumtBegynte å bli litt bekymret, men vi har pratet om hvorfor mamma ikke var blid når hu kom hjem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra, håper hun skjønte at det var dumtBegynte å bli litt bekymret, men vi har pratet om hvorfor mamma ikke var blid når hu kom hjem![]()
Hoho, meg skal du ikke uroe deg for. Når har jeg noensinne passert deg?Hahagjør så godt jeg kan
Må jo holde deg unna også![]()
Øy!! Jeg er absolutt hørbarIkke hør på RonjaR
Kom hun hjem tilslutt da?Er det virkelig mulig å være så treg, nå er det 1 time og 50 min siden hu var ferdig på skolen og fortsatt ikke kommet hjem... hu kan da virkelig ikke bruke 50 min ekstra bare på å ta med en utebukse hjem fra faren når hu går forbi blokka på vei hjem fra skolen....
Aldri!!Der var jeg igjennom alle innleggene deres
Kan dere ikke roe litt ned når jeg er på jobb??![]()
Da må du kjøpe en kjoleShit ...... budnaden min er for liten og skal på brylupp på lørdag....hjelpes meg og har liksom ingen ting å ha på....lol
Puppene har vokst... haha
Fikk du gjort det?Prøver å mannen meg opp til først å måke ute så vaske hus..
Kan aldri få nok kjolerDa må du kjøpe en kjole
Er du innlagt nå?Endte med innleggelse pga rier..
Hvor jobber du?![]()
Var ikke snakk om å bli borte men å værre fordi dt skjer myeHvorfor skal du bli borte liksom?![]()
Hvor er du da?Jada ordnet seg heldigvis. Nå koser han seg hjemme med gubben og foreldrene mine
![]()
Hva spiste dere?Litt sen middag i dag, men det gjør ingentingsnuppa har sovna, kanskje jeg disker opp med dessert ?
![]()
Nei de var på jobbAlle opptatt med sitt?
Brukte 10 minutter (!) Bare på å få på buksebleien!Hahablir du helt svett?
![]()
Gikk unna denne gangenEffektiv altså!
Var nok godt for henne med en dupp1 av 3 er våkne nåhun som er syk er våken
![]()
hater å handle klær ;PDa må du kjøpe en kjole
Ha ha nei du er ikke detØy!! Jeg er absolutt hørbar![]()
Neida det er gøyhater å handle klær ;P