Satser på det. Er så vanskelig å gjøre ting etterværtHåper legen gir meg mirakel medisiner i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det. Er så vanskelig å gjøre ting etterværtHåper legen gir meg mirakel medisiner i morgen
Eller kommer kiloene var bare snikende påEr vel det lureste![]()
Tror du virkelig alle vinbildene bør vises?:å hahahAlt dokumentert med bilder her inne selvsagt![]()
Hvorfor skal du bli borte liksom?Nei så absolutt ikke
Jaa. Ble lang trilletur idag da. Hun jeg triller med en så gøy å henge med at vi trilla i over en time hver vei. Angra når vi var halvveis tilbaleÆsj dakanskje du må roe ned litt?
355 innlegg nå herJeg jobber meg gjennom 500 innlegg![]()
det er noe hærkSitter og psyker meg opp til ukes handel.
Har virkelig ikke lyst i dag
ja den var det !Å så deilig den så ut
Ja ikke santDa må du lære deg å stikke sånn da
Klarer ikke![]()
Så fin den er!
Absolutt! Helt sykt hvor deilig det er å se detaljer igjen!Må være en fantastisk opplevelse!!![]()
Uff daHehe, hun klarte å skremme meg![]()
Håper det ordner segherregud ble lite ikke stresset når jeg ser at timen for ul time privat i morgen ikke ble avbestilt når jeg avbestilte den...
det er jo LENGE siden jeg gjorde dette.... håper jeg slipper å betale for den timen :/
Det burde holdeSatser på det,2 uker sånn her må da være nok..![]()
Ja. De skraper så mye her at asfalten vises nåHeldige dere da
Det er også en mulighetTeoretisk kan selvsagt det være to separate hint, at ikke det at jeg skulle bli glad hadde noe med det andre å gjøre...
Håper detHåper det ordner seg
Effektiv altså!800 nådde jeg ca kl 13
Usj da, sånt liker vi ikke!Ja, men det Dumme var at det døde liksom ut etterpå ..![]()
Var fantastiskDet hørtes godt utakkurat lagt en meget trøtt liten tass som jeg håper ikke sover i 2 timer
![]()
Alle opptatt med sitt?Hjemme fra jobb. Kom hjem til tomt hus
Dåpskaka har jeg bestilt, men skal bake en kake selv også. Resten av kakene bakes av familien. Dekke på og gjøre klart tenker vi dagen før. Så det blir jo mest det å bære av bordet etter maten og koke kaffe som må gjøres underveisHelt klart letterevi skal lage gryte og bake kaker hvet ikke om vi skal bestille selve dåpskaken
eller pm jeg skal ta meg tid til å lage den selv
![]()