Skravletråd Mars!

Vi har dresser også
name-it-gregorius-mini-3-delt-dress-3506977-311x467.jpg
Så herlige!!:D tror jeg kommer innom deg snart;)

Hvorfor må dere på ovf?

Ingen eggløsning.. Så trenger mye mer stimulering med mindre vi er kjempeheldige og får spontan eggløsning etter laparoskopien :)

Kun hatt 2 eggløsninger

Da legger denne mammaen seg på sitt gamle pikerom mens dattera ligger nede på soverommet til mormora si.. Du trenger å slappe av var beskjeden jeg fikk. Vi får vel prøve da :) god natt damer!
Så deilig med litt avlastning:)
Håper du sov godt!

Blir frustrert av meg selv da jeg 90 prosent av tiden tenker på babymaking, barneutstyr, babytøy, navn, navnefest, graviditet etc når jeg burde fokusere på bacheloroppgaven.. Og jeg er ikje gravid ennå.
Vanskelig å tvinge tankene over på noe annet:P

Haha herlig:-). Har funnet smokker i bilstolen jeg også og mini har sutret fordi han ikke finner dem igjen. Noen ganger når han er skikkelig umulig i bilen hyler han og hiver smokken bort
Vi har mista så mange smokker vi :p det ligger sikkert kjempe mange i bilen når jeg tenker etter :p
Ellers har jeg en smokk eller to i jakka :p haha!

God morgen :-). Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Håper det gikk bra på svømming allikevel:)

Vet jeg har liggende en plass, lurer på hvor den er blitt av:-/. Må kanskje skaffe flere. Her er han også en skikkelig mammadalt for tiden, han er 14 måneder. Men er nesten litt sjokkert for fra å kun godta å bli lagt av meg om kveldene og kose i armene mine så vil han heller sitte og kose i gubbens armer før han skal sove nå:-O. Så på kveldstid så er pappa best tydeligvis ihverfall når begge er hjemme og går inn og skal si god natt og få han til å sovne.
Her så er det mamma mamma hele tiden :p pappa er bare morsom å leke med :p
De siste dagene så har hun sovna i armene mine :D såå kos men veldig tungt :o herregud så tung hun er nå.

N spiser ! :D om jeg får lov av hun skal jeg ta litt husarbeid før mannen kommer hjem, men får se an. Vil hun ha kos får hun det :)

Får alltid så lyst til å bake når jeg leser i disse baketrådene :rolleyes:
Har kakerester i kjøleskapet etter foreningen i går jeg. Sitter og lurer på om jeg skal være sunn og ikke ta ett stykke eller om jeg skal unne meg ett lite stykke. Foreldrene mine og kanskje broren min kommer i ettermiddag mens jeg er på jobb og spiser restene og da spiser de nok opp det som er igjen

Har kakerester i kjøleskapet etter foreningen i går jeg. Sitter og lurer på om jeg skal være sunn og ikke ta ett stykke eller om jeg skal unne meg ett lite stykke. Foreldrene mine og kanskje broren min kommer i ettermiddag mens jeg er på jobb og spiser restene og da spiser de nok opp det som er igjen
Hadde helt klart tatt meg et stykke da;) :p

Back
Topp