Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skikkelig også:-/.Skikkelig sta gutt du har
Så braDa har jentegjengen dratt, pastasalaten ble nesten spist opp og kaken ble vellykket. Supersaftig og god
.
Hvorfor må dere på ovf?
Nå har de brøytet men nå må jeg snart gjøre meg klar for jobb så rekker ikke særlig tur idag. Håper det ikke kommer mer snø i kveld/natt slik jeg får meg en tur i morgenAah skjønner
Er vanskelig å gå tur i masse snø![]()
Så deilig med litt avlastningDa legger denne mammaen seg på sitt gamle pikerom mens dattera ligger nede på soverommet til mormora si.. Du trenger å slappe av var beskjeden jeg fikk. Vi får vel prøve dagod natt damer!
Vært på babysvømming med mini som storkoste seg som vanlig. Nå sover han og jeg manner meg opp til kveldsvakt i kveldDere driver med i dag da?
Jeg pusler sammen topp 100 april! *klarer ikke vente*
Ja ble en liten powernap på 30-35 minSå bra han sov![]()
Vanskelig å tvinge tankene over på noe annetBlir frustrert av meg selv da jeg 90 prosent av tiden tenker på babymaking, barneutstyr, babytøy, navn, navnefest, graviditet etc når jeg burde fokusere på bacheloroppgaven.. Og jeg er ikje gravid ennå.
Lykke til på nattevaktMøte med skolen og ny nattevakt![]()
Vi har mista så mange smokker viHaha herlig. Har funnet smokker i bilstolen jeg også og mini har sutret fordi han ikke finner dem igjen. Noen ganger når han er skikkelig umulig i bilen hyler han og hiver smokken bort
Håper det gikk bra på svømming allikevelGod morgen. Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Er vel det luresteJeg nå holde meg unna de![]()
Alt dokumentert med bilder her inne selvsagtÅåja. Det blir legendarisk![]()
Her så er det mamma mamma hele tidenVet jeg har liggende en plass, lurer på hvor den er blitt av:-/. Må kanskje skaffe flere. Her er han også en skikkelig mammadalt for tiden, han er 14 måneder. Men er nesten litt sjokkert for fra å kun godta å bli lagt av meg om kveldene og kose i armene mine så vil han heller sitte og kose i gubbens armer før han skal sove nå:-O. Så på kveldstid så er pappa best tydeligvis ihverfall når begge er hjemme og går inn og skal si god natt og få han til å sovne.
Har kakerester i kjøleskapet etter foreningen i går jeg. Sitter og lurer på om jeg skal være sunn og ikke ta ett stykke eller om jeg skal unne meg ett lite stykke. Foreldrene mine og kanskje broren min kommer i ettermiddag mens jeg er på jobb og spiser restene og da spiser de nok opp det som er igjenFår alltid så lyst til å bake når jeg leser i disse baketrådene![]()
Æsj daFår se om kroppen orker samme idagbekkenet begynte å skrangle i går kveld
Ble et parHar du tatt noen skurker i kveld?
Hadde helt klart tatt meg et stykke daHar kakerester i kjøleskapet etter foreningen i går jeg. Sitter og lurer på om jeg skal være sunn og ikke ta ett stykke eller om jeg skal unne meg ett lite stykke. Foreldrene mine og kanskje broren min kommer i ettermiddag mens jeg er på jobb og spiser restene og da spiser de nok opp det som er igjen