Skravletråd Mars!

Hoho! Hva gjorde dere for at du skulle få mere avlasting? Føler mannen min prøver alt :p men ikke alltid det går :p han klarte å få henne til å sove på dagtid sist helg. Det var mestringsfølelse for han :) såå stolt :D
Bedret seg da jeg begynte å jobbe og mini ikke hadde noe annet valg enn å bli lagt av gubben siden jeg jobber turnus. Men sliter enda litt på dagtid med å få han til å akseptere gubben:-)

Ingen eggløsning.. Så trenger mye mer stimulering med mindre vi er kjempeheldige og får spontan eggløsning etter laparoskopien :)

Kun hatt 2 eggløsninger
Har dere prøvd pergo og Letrozol?

Bedret seg da jeg begynte å jobbe og mini ikke hadde noe annet valg enn å bli lagt av gubben siden jeg jobber turnus. Men sliter enda litt på dagtid med å få han til å akseptere gubben:-)
Aaah! Hmm kanskje jeg bare skal "stikke av" noen timer så får de klare seg selv :p jeg ammer jo ikke heller så jeg er vel så og si "free to go" :p trenger virkelig litt me time ;)

jeg ba til alle makter om å sove idag. blir totalt vrak uten dupp på dagen og hvem er det som brått sovner? :D flink jente!!
snakkes senere jenter :D

Aaah! Hmm kanskje jeg bare skal "stikke av" noen timer så får de klare seg selv :p jeg ammer jo ikke heller så jeg er vel så og si "free to go" :p trenger virkelig litt me time ;)
Kan hjelpe:-). Så får gubben og lille litt kvalitetstid alene:-)

For en viljesterk gutt jeg har. Skulle printe ut tilbudet på barnehageplass slik vi får sendt det avgårde og selvsagt ville mini leke med PCen. Da han ikke fikk lov til det var det ramaskrik og skikkelig hyling
Hehe, sterk vilje er et godt tegn:P

God morgen. Skal innrømme at jeg ikke sov veldig godt uten dattera på samme rom. Og nå er klokka ni og det virker ikke som det er noe liv i huset enda?? Har jeg baby som går 12 t uten mat om natten ?? Jeg må ned å spørre mamma om frøkna mi har spist
God ettermiddag:D
Sikkert litt rart uten baby i nærheten ja:)

Også vår hun verre igjen... hjemme med feber igjen i dag.. skal prøve å få henne inn på legevakten. Skal i være sånn her, opp og ned i form med feber og ikke feber i 2,5 uke?
Uff, nei det høres jo ikke normalt ut:(
Stakkars snuppa, må jo bli sliten av dette?!

Mini sovnet og får en liten lur før vi må dra på babysvømming :-). Håper han slipper å bli så altfor sutrete da:-). Kunne blitt lenge å gå fra 5.30 i morges til 12 tiden før han fikk en lur:-). Hadde han bare sovnet i bilen
Så bra det ordnet seg:)

Back
Topp