Skravletråd Mars!

Fikk på megde nye linsene jeg fikk i posten igår.

Det var faktisk som å oppdage en helt ny verden. Jeg visste at jeg hadde fått dårligere syn.

Men nå kan jeg faktisk ... SE! Ble bare stående nå å nyte utsikten fra huset mot havet og fjellene. For nå ser jeg det faktisk klart :)
Så deilig å kunne se da

min våkner også når vi tar inn fra bil eller vogn :p kjempe irriterende.
Trille på grus er veldig populært her når vi skal sove :D
Her hyler han heller i bilen når han er trøtt og vi er på vei hjem. Kjempegøy:confused: så er han plutselig ikke trøtt når vi kommer hjem og får han i vognen. Da er det mer hyling fordi han vil ikke ligge i vognen. grus er populært her også for å sove.

God morgen :) håper alt er bra med dere :) fikk lite tid te skravling i går og blir vel ikke så mye skravling i dag heller... alltid noe som skulle hvert gjort og da blir det lite tid til å skravle :P

For en viljesterk gutt jeg har. Skulle printe ut tilbudet på barnehageplass slik vi får sendt det avgårde og selvsagt ville mini leke med PCen. Da han ikke fikk lov til det var det ramaskrik og skikkelig hyling

Legger meg på lur sammen med frøkna

Burde tatt en tur jeg også men har kommet en del snø i natt så ser ikke ut som det er særlig fremkommelig med vogn. Håper bare han vi sove
Glad her endelig er bare fortau. Da er det fint å gå tur.

Jenter jeg har et spørsmål ang farger og hudfarge.

Jeg har lys noe rødaktig farge i huden hvilken farge skal jeg holde meg unna og hva kan passe?

Back
Topp