på leting etter nytt?Jaaa! Må komme oss ut herfra snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
på leting etter nytt?Jaaa! Må komme oss ut herfra snart![]()
Hihi sant nok. Hun og Ronja er jo maskinerTror hun er født til å kombinere de to tingene![]()
Foresten klarer jeg flere innlegg når jeg er på jobb enn hjemme med lille gutt![]()
Så deilig å kunne se daFikk på megde nye linsene jeg fikk i posten igår.
Det var faktisk som å oppdage en helt ny verden. Jeg visste at jeg hadde fått dårligere syn.
Men nå kan jeg faktisk ... SE! Ble bare stående nå å nyte utsikten fra huset mot havet og fjellene. For nå ser jeg det faktisk klart![]()
Det gjør jeg hver dag jegTenkte jeg faktisk skulle sminke meg idag. Føle meg enda mer fresh
Burde tatt en tur jeg også men har kommet en del snø i natt så ser ikke ut som det er særlig fremkommelig med vogn. Håper bare han vi soveHer er vi straks på tur å ta første lur![]()
Her hyler han heller i bilen når han er trøtt og vi er på vei hjem. Kjempegøymin våkner også når vi tar inn fra bil eller vognkjempe irriterende.
Trille på grus er veldig populært her når vi skal sove![]()
Det rekker jeg aldriDet gjør jeg hver dag jeg
Utrolig deilig!Så deilig å kunne se da
Åh. Snødd så masse faktiskBurde tatt en tur jeg også men har kommet en del snø i natt så ser ikke ut som det er særlig fremkommelig med vogn. Håper bare han vi sove
Glad her endelig er bare fortau. Da er det fint å gå tur.Burde tatt en tur jeg også men har kommet en del snø i natt så ser ikke ut som det er særlig fremkommelig med vogn. Håper bare han vi sove
Er ikke sååå masse men de er veldig trege med å brøyte oppi her så tar ikke sjansen på tur enda.Åh. Snødd så masse faktisk
Hadde de bare brøytet fortauene her så kunne jeg også gått ut nåGlad her endelig er bare fortau. Da er det fint å gå tur.
Håper du fikk sove godt![]()
Det var kjempe gøymin var så grinete sist
suttra for alt den andre ungen gjorde.
Denne gangen var hun veldig frampå![]()