Nært bhg til F kanskje?Nopeer ikke sikre på hvilket onråde vi vil flytte til engang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nært bhg til F kanskje?Nopeer ikke sikre på hvilket onråde vi vil flytte til engang
![]()
Deilig med en sånn en daJa, han er egentlig veldig rolig
En avbalansert type... Ihvertfall til leggetid
Hoho, nei er vel kanskje ikke helt vanlig det![]()
Fikk måket og ryddet å flyttet på møbler så vasker jeg i morgebFikk du gjort det?
Ja, jeg og mannen skal på kjærestetur til syden uten barn!!Så herlig. Skal du noe spesielt i ferien?
Hmm.. merkelig det deeBle akkurat kastet ut, igjen. ..
Flink du er!Måket snø
Ryddet klart og flyttet på masse så nå er det klart til vasking
vi får tre kaker fra familien;P men for se på utgiftene ;PDåpskaka har jeg bestilt, men skal bake en kake selv også. Resten av kakene bakes av familien. Dekke på og gjøre klart tenker vi dagen før. Så det blir jo mest det å bære av bordet etter maten og koke kaffe som må gjøres underveis![]()
Måtte gjøresFlink du er!
Bra du er enigHelt enig! Er på jobb selv og som det skravles
God tid til å skravle daTuppa sover oppå meg,mannen sover i senga og 16 åringen sover på den andre sofaen. Jeg skravler.
Ånneeei..oh noooo! Fiskebabyene har daua![]()
Nam, da blir de glade!Sånn da blir det en ny ostekake. Bestefar ønsket seg kake til helga når han og pappa skal ha guttekveld på lørdagen....
Uff daOvertrøtt baby. Sovet 1 t idag, kontra 3-4 dom hun pleier. Stakar lille♡
Spent på hva det kommer på selvvi får tre kaker fra familien;P men for se på utgiftene ;P
Det gadd jegÅ ja men det gadd jeg ikke
Ånneeeiså trist!
Deilig med en sånn en daheh
De fleste gjør jo ikke detTror ikke vi trenger et ; )
Og det vil vi ikke ha noe avEller kommer kiloene var bare snikende på![]()