Jeg jobber meg gjennom 500 innleggDer klarte jeg endelig å få lest meg til slutten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber meg gjennom 500 innleggDer klarte jeg endelig å få lest meg til slutten![]()
Nei for jeg sov halve dagen etter nattevaktMen du tar det nok igjen når jeg er på jobb i dag; )
Her har det heldigvis begynt å smelte nåDa er det fritt fall av snø dag to. Altså skal ikke klage men klager like vel. Halloooo det skal da ikke falle så mue snø her i byen..... hjelpes til å med hestene kom rett inn i går. De var også dritt leie snøen
Forsiktig med ryggenSnø, snø og mere snø. Må ut å måke
Må være en fantastisk opplevelse!!Fikk på megde nye linsene jeg fikk i posten igår.
Det var faktisk som å oppdage en helt ny verden. Jeg visste at jeg hadde fått dårligere syn.
Men nå kan jeg faktisk ... SE! Ble bare stående nå å nyte utsikten fra huset mot havet og fjellene. For nå ser jeg det faktisk klart![]()
Haha var slik leeeenge her også frem til nylig. Da mini var liten var gubben i tillegg flink til å si at jammen mini vil til mamma og så legge han over til meg. Og gubben var lekekameraten. Vi har slitt slik med søvnen og gjør forsovet det enda slik at han er i en periode hvor han sovner i armene våre og det er tungt men såå koseligHer så er det mamma mamma hele tidenpappa er bare morsom å leke med
![]()
De siste dagene så har hun sovna i armene minesåå kos men veldig tungt
herregud så tung hun er nå.
Ja han overrasket idagHåper det gikk bra på svømming allikevel![]()
Kan like så godt sitte å ha vondt i syden som hjemmeJa, det må du jo![]()
God ettermiddagGod morgen forressten![]()
God ettermiddagGod morgenhåper alt er bra med dere
fikk lite tid te skravling i går og blir vel ikke så mye skravling i dag heller... alltid noe som skulle hvert gjort og da blir det lite tid til å skravle
![]()
Min er 7mndHaha var slik leeeenge her også frem til nylig. Da mini var liten var gubben i tillegg flink til å si at jammen mini vil til mamma og så legge han over til meg. Og gubben var lekekameraten. Vi har slitt slik med søvnen og gjør forsovet det enda slik at han er i en periode hvor han sovner i armene våre og det er tungt men såå koselig. Jeg har klart å få han til å sovne i vår seng hvis jeg legger meg ved siden av og synger men gubben er flink til å motarbeide meg og lar han sovne i armene. Slik vi ikke får han til å sovne selv i egen seng uansett hvor mye innsats jeg gjør.
Hvor gammel er din?
Det kan tenkes at jeg må tenke veeeeldig nå..Det kan tenkes at det dukker opp en premie fra en butikk som drives av to mammaer. Hint: homeparty![]()
Akkurat slik gubben min også var da mini var mindreMin er 7mndvi jobber litt med at mannen skal ta henne litt, siden vi skal til usa i mai så er det greit hvis hun kan sitte på fanget hans
Han er litt utålmodig
"åh nei nå griner hu, ta henne, her værsegod, sånn nå er alt bra"
men leke går kjempe fint. Men jeg ser forbedringer hver dag
![]()
Ugh her så våkner hun så mange ganger om natta, må stryke på nesa og dytte i smokk. Har maraton mellom senga vår og hennes![]()
Hoho! Hva gjorde dere for at du skulle få mere avlasting? Føler mannen min prøver altAkkurat slik gubben min også var da mini var mindre. Her begynner han å sove så og si rundt, trenger kanskje hjelp til å finne smokk en gang ila natten
![]()
Våre to eldste har med unntak av en langtur hver, vært veldig greie i bil. De var vek 3-5 mnd gamle da de hadde den ene grusomme turen, ellers sov de egentlig mye i bil til de var rundt 4 år gamle. På langtur altså (vi kjører på langtur type hele dagen noen ganger i året. Da de eldste var små minst tre ganger i året, nå ikke mer enn 1-2. Tur og retur da. )Vi var heldige frem til han var rundt 3-4 måneder. Da sovnet han i bilen. Ikke sjans for det nå desverre:-/. Så alt må tilrettelegges for sovetidene hans. Nå kommer lillebror til sommeren og da blir det grusomt trangt baki hvis en av oss voksne og må sitte bak. Håper lillebror er god nok underholdning til at begge voksne kan sitte fremme hvis alle skal ut samtidig
Hun la ut bilder av en del av det, tror det er side 61 i min app.Oooh....er de fine i år?![]()