Mye kjappere enn meg hahaVi skal ha 1/5, så satser på å få det i boks i løpet av neste uke![]()
Hvordan har dere tenkt å servere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye kjappere enn meg hahaVi skal ha 1/5, så satser på å få det i boks i løpet av neste uke![]()
LageLager du selv eller bestiller du?
Ganske sliten, og hodet er som vanlig vondt selv om det er mye bedre enn i gårSliten idag?hvordan er hodet?
Kommer helt an på lokale. Tenker å bestille catering tenker jeg. Så tenkte jeg kanskje vi klarte oss selv da. Mulig jeg tar feil da.Mye kjappere enn meg haha![]()
Hvordan har dere tenkt å servere?
Det er jo litt det ja. Har du linser nå?Hadde -1,75 og 0,75 mener jeg før jeg ble gravid i 2013ikke målt nå
Nei hold deg inne med det bekkenetHun ville ut selv, men herregud det går ikke med mitt bekken og denne snøen uansett![]()
Hvordan gikk det?Takk, snuppa![]()
Hørtes ikke bra ut:/ håper du blir bedreGanske sliten, og hodet er som vanlig vondt selv om det er mye bedre enn i går
Så brastigende![]()
IngentingDet er jo litt det ja. Har du linser nå?
Nja. Den skal jo etter planen leveres nå i maiMen da kan du jo vente noen måneder du da med god samvittighet
Pedagogikk skal jeg skrive![]()
Det er varmebehandlet detHerregud jeg stekte salami på 190 grader i ovnen med rundstykkene jegble varmebehandlet mildt sagt haha!
Og tror fremdeles vi har samme barn altså. Når du beskriver hvordan dagene erJa skikkelig også:-/.
Så braa daJa ble en liten powernap på 30-35 min. Nok til at han ikke var sutrete på svømmingen og storkoste seg veldig
![]()
Håper legen gir meg mirakel medisiner i morgenHørtes ikke bra ut:/ håper du blir bedre![]()
Helt klart lettereKommer helt an på lokale. Tenker å bestille catering tenker jeg. Så tenkte jeg kanskje vi klarte oss selv da. Mulig jeg tar feil da.
Glad det ikke snør her. Gikk trilletur i 3 timerNå har de brøytet men nå må jeg snart gjøre meg klar for jobb så rekker ikke særlig tur idag. Håper det ikke kommer mer snø i kveld/natt slik jeg får meg en tur i morgen
Det er helt skrudd og spesielt isjias men bare jeg blir massert kommer kynnere så tørr ikke bli tatt påNei hold deg inne med det bekkenet![]()