Kanskje det er oss som begynner på C ?Hmm.. merkelig det dee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det er oss som begynner på C ?Hmm.. merkelig det dee
Hjelpes meg..... Derfor jeg har budnad så jeg skal slippe shopping l. Se etter om jeg for tid etter stallen i morgen....blæUt på shopping![]()
Bra du skal til lege i morgenGanske sliten, og hodet er som vanlig vondt selv om det er mye bedre enn i går
Shitt! Hva har skjedd ds?Har 4 igjen...av ca 30![]()
Uff. Overtrøtt baby er ikke noe greitOvertrøtt baby. Sovet 1 t idag, kontra 3-4 dom hun pleier. Stakar lille♡
Oii, det er perfekt med tanke på arve ting osv daDet er helt supert å arve ja!
Hans gutt er 1,5 år eldre enn min...så det er jo veldie greit![]()
Du kan jo ikke bare bli borte vettuAtter en gang har jeg masse skravling å lese meg opp på![]()
Det er betong blokk. Og selvfølgelig når styret skal lytte er de stille!! De nekter men vi vet at det er de. Har hørt det tydeligMen blir det ikke konsekvenser når de bryter reglene hele tide?
Skal det være stilt til 20?Ja da skal vel naboen starte med borring og hamring for en lang periode da![]()
Han/hun har 38 min på seg så er det brudd på husregler IGJEN![]()
Hørtes egentlig mye ut detEn halv porsjon til frokost, en brødskive til lunsj, ett halvt middagsglass og en kvart porsjon med grøtog mme 3 ganger.
Hun pleier å spise mye mer![]()
Ja håper detNoen dager er bare slik. Hun tar det igjen![]()
IrriterendeDet er betong blokk. Og selvfølgelig når styret skal lytte er de stille!! De nekter men vi vet at det er de. Har hørt det tydelig![]()
Vinbilder??Tror du virkelig alle vinbildene bør vises?:å hahah
Vi havner trolig på 4500 eller noe sånn.Det er jo billig
Det ene vi så på kostet 4000, synes det var litt dyrt jeg :/
Lurt å handle i Sverige ja![]()
Oi, det var litt av en tur!Jaa. Ble lang trilletur idag da. Hun jeg triller med en så gøy å henge med at vi trilla i over en time hver vei. Angra når vi var halvveis tilbaletur på 20.000 skritt
![]()
Lykke til med det355 innlegg nå her![]()
Oii, det er perfekt med tanke på arve ting osv dahehe.
Han ene broren min har en sønn på 12 år. Så her er det ganske stor aldersforskjell mellom J og fetteren sin
Jo så har hun en fetter på farssiden som er 16 eller noeingen søskenbarn på egen alder
![]()
Det er grusomt ... Og de blir selvsagt stille når styre skal lytte .... -.-Herlig med slike naboer... Vi hadde en slik men hun festa og tok med festen ut på gårdsplassen, hun festa hele uka. Etter fem advarsler ble hun kasta ut pga oppførsel
Godt syn er gull verdtAbsolutt! Helt sykt hvor deilig det er å se detaljer igjen!