Skravletråd Mars!

God morgen søta :) på jobb idag også eller? :)
Haha jeg har vært å handla. Tror du ikke alle dorullene falt ut av pakken :eek: så klart da jeg skulle til å gå over veien :p
Kjedelig!!!!
 
Det er liksom det som er siden vi praktiserer ordinær barnedåp av babyer sånn ca tre mnd gamle, at da er det ikke så lenge siden man var gravid når man ønsker å skvise seg inn i bunaden sin.

Derav greit at mamma kan sy den ut, i alle fall.

Men løpe med vogn gidder jeg ikke. Jeg går en liten time. Med eller uten hund.
Jeg fullammer og pumper dessuten en gang om dagen til neo, og bedriver ikke skrive forsøk på å gå ned i vekt nå, nei. Og magen kommer til å bli flatere. Ikke flat, men fastere. Etterhvert
Er ikke så mange som smetter inn i bunad 3 måneder etter fødsel:)
Er jo derfor den fint kan legges ut og inn;)
 
God dag alle sammen :)
I da har jeg brukt morgenen til å diskutere med lillebror istedenfor å få gjort det jeg skulle Hehe han skjønner vist ikke hvorfor man ikke får spise på dusjen, doen, dorullene og spesielt doen :p og får jeg ikke riste på flaska så det spruter melk vil jeg heller ikke spise :p godt han er søt selv når han furter sier jeg altså Hehe ;)
 
Er ikke så mange som smetter inn i bunad 3 måneder etter fødsel:)
Er jo derfor den fint kan legges ut og inn;)
Det er derfor jeg er glad jeg har en mor med kompetanse til å sy den inn og ut. Og en tante som er bunadssyerske som hadde vett til å legge inn mye stoff å ta av i sidene på den sånn at det er mulig. Hun sier at sånn som de klippes nå til dags må man nesten regne med en konfirmasjonsbunad og en ny som voksen for det er så lite stoff å gå på!
 
Tiden flyr.
Babyen min er to mnd gammel allerede
Gratiss. Ser at tiden jar begynnt å fly sv sted. Lukas har begynnt å få sine egne ansikt trekk. Mye av baby ansiktet forsvinner;)
 
Gratiss. Ser at tiden jar begynnt å fly sv sted. Lukas har begynnt å få sine egne ansikt trekk. Mye av baby ansiktet forsvinner;)
Hun har forandret seg litt snuppa mi også ja. Men baby er hun fortsatt da altså. Men det er gøy å se. Drøyt 9 uker har det gått. Det har gått fort
 
Håper formen snart snur:)
Jordmor mente at kroppen min sliter med influensaen. Fikk endelig snakket med henne :D nå skal jeg virkelig nyte lillebror i stede for å være redd ❤️

Hun sa morkaken den flytter seg, hvis ikke ta det da :)
Premature riene med N er ikke noe tenke på for kynnerne er annerledes nå og har vært mer flink med å være føre var. Så jeg begynte å gråte fordi følte virkelig hun hørte på meg og lei meg for at jeg har bært på dette lenge :(
 
Jordmor mente at kroppen min sliter med influensaen. Fikk endelig snakket med henne :D nå skal jeg virkelig nyte lillebror i stede for å være redd ❤️

Hun sa morkaken den flytter seg, hvis ikke ta det da :)
Premature riene med N er ikke noe tenke på for kynnerne er annerledes nå og har vært mer flink med å være føre var. Så jeg begynte å gråte fordi følte virkelig hun hørte på meg og lei meg for at jeg har bært på dette lenge :(

Utrolig glad på dine vegne for at du har fått delt tankene dine❤️ Er så utrolig godt å bli tatt på alvor og bli hørt av helsepersonell!

Hvordan er formen din nå? :)
 
Oi, mars allerede. Her har året startet med mye sykdom. Får håpe det blir bedre denne mnd:)
 
Tiden bare flyr avgårde!!
Krysser fingrene for at denne måneden blir måned uten mye sykdom hos dere :) ❤️
Satser på at jeg straks er frisk igjen nå og at resten av familien holder seg frisk også. Gleder meg til påskeferie:)
Ikke lenge til det heller..
 
Oi, mars allerede. Her har året startet med mye sykdom. Får håpe det blir bedre denne mnd:)

Hvordan sitter foresten din lille i bilstolen nå?
Det hjalp litt å ta ut den rumpeputa!! Men tror ikke det er lenge før jeg må ta av nakkestøtten også :)
 
Hvordan sitter foresten din lille i bilstolen nå?
Det hjalp litt å ta ut den rumpeputa!! Men tror ikke det er lenge før jeg må ta av nakkestøtten også :)
Synes hun sitter bedre nå som jeg tok ut puta:)
Har du flyttet selene opp på øverste nivå da? Tror vi kan holde på nakkestøtten litt til:)
 
Back
Topp