Skravletråd Mars!

Da har jeg klart å rydde litt, pluss laget ett nytt lekehjørne til lille J :) herregud så mye leker 7mnd gammel baby kan ha :eek:
 
Satser på at jeg straks er frisk igjen nå og at resten av familien holder seg frisk også. Gleder meg til påskeferie:)
Ikke lenge til det heller..
Ikke lenge til påske nei. Da har vi dåp, så jeg har litt å gjøre

En egen planleggingstråd på høytidsforumet under planleggingstråder, men der er det ingen som leser så den er mest for min egen del. For tilbakemeldinger må jeg derfor dele flere steder.
 
Ikke lenge til påske nei. Da har vi dåp, så jeg har litt å gjøre

En egen planleggingstråd på høytidsforumet under planleggingstråder, men der er det ingen som leser så den er mest for min egen del. For tilbakemeldinger må jeg derfor dele flere steder.
Kjenner jeg er litt glad for at vi valgte dåp litt senere. Må likevel begynne å få på plass lokale snart. Invitasjonene må ut før påske. Underforum blir fort glemt ja:/
Tror ikke jeg har tittet innom dem siden jul..
 
Synes hun sitter bedre nå som jeg tok ut puta:)
Har du flyttet selene opp på øverste nivå da? Tror vi kan holde på nakkestøtten litt til:)

Hmm.. Det må jeg sjekke ut..
Du er rene bilsete guru'n :D hihi :D
Det beste hadde vært hvis vi også kunne holdt på nakkestøtten en stund til!! Skal prøve flytte selene opp :D
Takk for tips!
 
Ja, det er tidlig påske i år :)
Skal på hytta med søsken med familie og mamma og pappa:)
Enn dere?

Høres koselig ut❤️
Gubben fikk innvilget ferie i uken etter påsken i går.
Vi tenker å ta oss en liten tur til England eller Danmark.. Skal planlegge nærmere i kveld :D
 
Hmm.. Det må jeg sjekke ut..
Du er rene bilsete guru'n :D hihi :D
Det beste hadde vært hvis vi også kunne holdt på nakkestøtten en stund til!! Skal prøve flytte selene opp :D
Takk for tips!
Har jo brukt samme stol en gang før, så husker jo litt ;)
Du får se på det, så satser vi på at du kan holde på den litt til :)
 
Høres koselig ut❤️
Gubben fikk innvilget ferie i uken etter påsken i går.
Vi tenker å ta oss en liten tur til England eller Danmark.. Skal planlegge nærmere i kveld :D
Ja, det blir veldig koselig :)
Hørtes herlig ut med tur til utlandet også :)
 
Da har jeg klart å rydde litt, pluss laget ett nytt lekehjørne til lille J :) herregud så mye leker 7mnd gammel baby kan ha :eek:

Så flink og effektiv du er!! :)
Her sitter jeg på sofaen med nurket sovende i armene!!!
Har ikke fått gjort noe i huset enda...
 
Kjenner jeg er litt glad for at vi valgte dåp litt senere. Må likevel begynne å få på plass lokale snart. Invitasjonene må ut før påske. Underforum blir fort glemt ja:/
Tror ikke jeg har tittet innom dem siden jul..
Reelt er folk informert. Bare ikke invitert
 
Reelt er folk informert. Bare ikke invitert
Vi vurderte først første helga i påska, men fant ut at det ble for mye stress. Vi skal selv på hytta og mange i familien som ikke kunne komme da.
De fleste vet det her også, bortsett fra oldeforeldre.
 
God morgen søta :) på jobb idag også eller? :)
Haha jeg har vært å handla. Tror du ikke alle dorullene falt ut av pakken :eek: så klart da jeg skulle til å gå over veien :p
Jepp, jobber faktisk hos politiet idag:)
Hoho, det kaller jeg uflaks!:p
 
Så flink og effektiv du er!! :)
Her sitter jeg på sofaen med nurket sovende i armene!!!
Har ikke fått gjort noe i huset enda...
Det ble skulle gjerne blitt mer rydding men vi er i "går mamma ut av rommet er det K R I S E " perioden :p
 
God dag alle sammen :)
I da har jeg brukt morgenen til å diskutere med lillebror istedenfor å få gjort det jeg skulle Hehe han skjønner vist ikke hvorfor man ikke får spise på dusjen, doen, dorullene og spesielt doen :p og får jeg ikke riste på flaska så det spruter melk vil jeg heller ikke spise :p godt han er søt selv når han furter sier jeg altså Hehe ;)
God dag:D
Jasså er det fantestreker på mårran??:p
 
Back
Topp