Skravletråd Mars!

God morgen :)
Hadde alarm på fra 07:15, men klarte ikke stå opp før 08:15. Tar ett kvarter av gangen. Så skal snart lage frokost til snuppa.
Det er jo fint vær å være ute i så håper de er ute. Er ikke sol, men 1-2 minus. Det blåser en del da :p

Jeg er mett, nydusjet og påkledd. På et tidspunkt jeg vanligvis ville stått opp :p
Skal snart levere i barnehagen og til Trondheim på juli 2016 treff, det blir stas :)

God morgen jenter.
Første dag i første vårmåned :)
Syns egentlig denne vinteren for en gangs skyld har gått veldig fort

Ser det også er skravle krav denne måneden, men ikke så høye de har vært tidligere.
800 innlegg, det vil si et gjennomsnitt på 26 innlegg per dag, det bør selv jeg som jobber klare å få til :)
God morgen:D
Hurra for vår!
Kravene denne måneden klarer du lett:D

Poenget med lave krav er todelt: få med flere til å skravle mye, samt oppvarming til april :)

Veldig fine om dere hjelper meg med å få nye og gamle medlemmer til å skravle mere. Lagt til ett krav til på Storksak ;)
Så det.
Det krave vil jeg nok klare :)

Jeg får vel abonnere på denne tråden først som sist ;)

God morgen, alle sammen!
ett skritt i riktig retning ;)
God morgen!

God morgen, ja.

På tide å kjøre barn til skolen og bhg
Skal straks kjøre Vesla i Bhg å så på jobb selv.

God morgen damer :)
God morgen til deg også!

God morgen!

Ligger i senga og vurderer å sove vekk hele dagen for å slippe denne evige kvalmen.. Godt det "kun" er 18 uker igjen til termin.. Allerede ganske lei :-P
Hold ut :) husk at premien til slutt er verdt det!

God morgen :)
Hadde alarm på fra 07:15, men klarte ikke stå opp før 08:15. Tar ett kvarter av gangen. Så skal snart lage frokost til snuppa.
Det er jo fint vær å være ute i så håper de er ute. Er ikke sol, men 1-2 minus. Det blåser en del da :p
Her er det surt og grått :) men det er greit siden jeg skal på jobb :P
Q
Jeg er mett, nydusjet og påkledd. På et tidspunkt jeg vanligvis ville stått opp :p
Skal snart levere i barnehagen og til Trondheim på juli 2016 treff, det blir stas :)
Kos deg på treff!! I dag kommer sjalet mitt ❤️

Så koselig! Kose dere masse :D skal ha treff med juni gjengen neste tirsdag :)

God morgen!

God morgen til deg også!

Q

Ja da er du jo inne :)

Åh så kjekt, første treffet i gruppa så håper det blir bra :-)
Gleder meg til oss i stavanger området skal :-D

Den som lever, får se. Nå et det morgen her.

Snuppa spolerte min "sløve på senga til klokka er halv åtte og jeg må opp og lage frokost og matpakke" med å fylle bleia ti på sju. Morgenstellet tar jo sin tid når man skal vente ti min fra kortison til fuktighetskrem, men sprelle naken på badet er jo gøy det, og man kan jo fylle tiden med å tisse på stellebordet så mamma må bytte på det også.

Første natt på mannens side av sengen, for å motvirke favorittsiden hennes, var ikke en udelt suksess. Hun sovnet fort og lett i går kveld. Og sovnet fort hver gang, men det er også poenget. Mot vanlig 1-2 oppvåkninger for mat hadde vi 4. Altså da etter at hun sovnet da vi la oss etter midtnatt. Det er litt ofte.

Og den bleia i morges var slutten på en "jeg får ikke til å amme henne, ikke engang når jeg sittet!" så nå sitter jeg i sofaen og ammer. Det trengs, jeg har spreng og hun må være sulten. Så mannen lager frokost til de andre to, og jeg nyter våre rolige morgener. Vi har virkelig bare en i huset med forpliktelser og det er guttungen som skal på skolen. Men det er jo ikke før 8.30
God morgen Sara:D
Elsker innleggene dine med innblikk i hverdagen din❤️
Ha en flott dag!

Var veldig deilig å komme tilbake på jobb skal jeg si deg.
Selv om det er hardt å være på jobb med så masse fine barneklær rundt meg hele dagen :P

Hvilken butikk jobber du i?
Hadde blitt sprø av å ha masse barneklær rundt meg.. Etter at jeg fikk barn kan jeg ikke gå inn i et senter uten å handle noe barneklær.. Er så utrolig mye fint..

God morgen!

God morgen til deg også!

Q

Bedre det enn to tilbake :P

Back
Topp