Skravletråd Mars!

Nei nå er det natta gitt!
Sove godt alle sammen! Skravles "i morgen"

PS: husk forumets nedetid fra 07-08 da. ;)
 
Nei nå er det natta gitt!
Sove godt alle sammen! Skravles "i morgen"

PS: husk forumets nedetid fra 07-08 da. ;)

God natt og sov godt :)
Nedetid i beste tidsrommet siden ei skal på skolen og en skal ha morgenstell da Hehe
 
Titter innom. God natt sov godt dere :) N sovnet til slutt. Litt bekymret for matinntaket mitt om dagen... Hun der i mot fikk bæsje idag! 3 dager forstoppelse. Derfor hun ikke sov nå. Mage vondt. Masserte magen og nå sover henne.

Hun nusset lillebror og skulle kose før hun la seg ❤️ opp om 6 timer da så natta :p
 
God morgen jenter.
Første dag i første vårmåned :)
Syns egentlig denne vinteren for en gangs skyld har gått veldig fort

Ser det også er skravle krav denne måneden, men ikke så høye de har vært tidligere.
800 innlegg, det vil si et gjennomsnitt på 26 innlegg per dag, det bør selv jeg som jobber klare å få til :)
 
God morgen jenter.
Første dag i første vårmåned :)
Syns egentlig denne vinteren for en gangs skyld har gått veldig fort

Ser det også er skravle krav denne måneden, men ikke så høye de har vært tidligere.
800 innlegg, det vil si et gjennomsnitt på 26 innlegg per dag, det bør selv jeg som jobber klare å få til :)

Poenget med lave krav er todelt: få med flere til å skravle mye, samt oppvarming til april :)

Veldig fine om dere hjelper meg med å få nye og gamle medlemmer til å skravle mere. Lagt til ett krav til på Storksak ;)
 
Det er første dagen i mars og jeg er enda et år eldre. Dagen tilbringes med venner og familie. Den eneste jeg savner r samboern som blei igjen hjemme for å jobbe
 
Skulle det ikke være nede 7-8?
 
God morgen jenter.
Første dag i første vårmåned :)
Syns egentlig denne vinteren for en gangs skyld har gått veldig fort

Ser det også er skravle krav denne måneden, men ikke så høye de har vært tidligere.
800 innlegg, det vil si et gjennomsnitt på 26 innlegg per dag, det bør selv jeg som jobber klare å få til :)
Vår er fint!! Gleder meg!

Endelig første mars :) Da er våren her straks.

Og jeg får ikke sove...
Huff. Håper du fikk litt søvn til slutt!

Det er første dagen i mars og jeg er enda et år eldre. Dagen tilbringes med venner og familie. Den eneste jeg savner r samboern som blei igjen hjemme for å jobbe
Gratulerer med dagen!!!

Skulle det ikke være nede 7-8?
Ble ikke noe? :) men fortsatt 30 min til kl 08:00
 
Den som lever, får se. Nå et det morgen her.

Snuppa spolerte min "sløve på senga til klokka er halv åtte og jeg må opp og lage frokost og matpakke" med å fylle bleia ti på sju. Morgenstellet tar jo sin tid når man skal vente ti min fra kortison til fuktighetskrem, men sprelle naken på badet er jo gøy det, og man kan jo fylle tiden med å tisse på stellebordet så mamma må bytte på det også.

Første natt på mannens side av sengen, for å motvirke favorittsiden hennes, var ikke en udelt suksess. Hun sovnet fort og lett i går kveld. Og sovnet fort hver gang, men det er også poenget. Mot vanlig 1-2 oppvåkninger for mat hadde vi 4. Altså da etter at hun sovnet da vi la oss etter midtnatt. Det er litt ofte.

Og den bleia i morges var slutten på en "jeg får ikke til å amme henne, ikke engang når jeg sittet!" så nå sitter jeg i sofaen og ammer. Det trengs, jeg har spreng og hun må være sulten. Så mannen lager frokost til de andre to, og jeg nyter våre rolige morgener. Vi har virkelig bare en i huset med forpliktelser og det er guttungen som skal på skolen. Men det er jo ikke før 8.30
 
God morgen, ja.

På tide å kjøre barn til skolen og bhg
 
God morgen!

Ligger i senga og vurderer å sove vekk hele dagen for å slippe denne evige kvalmen.. Godt det "kun" er 18 uker igjen til termin.. Allerede ganske lei :p
 
Back
Topp