Skravletråd lag rosa

Djises. Dør allerede litt :p Gjorde de øvelsene i utfordringa. Alle tre. Ikke særlig trent jeg gitt :p Jaja, har også gått en 45 minutters tur med hunden :) Og nå tid for mellommåltid :D
Helt supert!! Fortsett sånn :)
 
Trening unnagjort her og :) trilletur på 4,7 km, planke og knebøy :) og så komt over 1 liter med vann så langt :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Situps tatt og0,6 liter vann inntatt. Blir et eple nå, så prøve meg på de hersens squat øvelsene:p:p

★☆★duppedingsen★☆★
 
Øvelser unnagjort, trilla tur i 1,5 time (stressa rundt på senteret (må vel telle litt :p)), spist sundt, bare sett stygt på sjokoladen :p og drukket 1,5 liter vann :) herlig å være i gang :)
 
Drukket 18dl vann, gjort de fiine øvelsene -.- og snurta på sjokoladen som frister på benken. Tatt på en bit, slapp den fort ned igjen og fant frem druene. Nå går sjokoladen i søpla!
 
Flinke dere er!
Har nettopp kommet hjem fra en time med Zumba + øvelsene. Har drukket 2,5 l vann (medreknet de to glassene jeg drakk i natt når jeg måtte ha noe å drikke etter amming). Var på butikken, der var det 50% på julesnop, så ligger litt i skuffa og venter på lørdagen. :) Må ha en "regelfri" dag i uka jeg... Men har ikke rørt noe i dag :)
 
Sjokoladesyyyyyyk!!! Det ble en liten skål med salat istede :) og sjokoladen i kjøleskapet ble kasta!
 
Kommer fra AshtangaYoga nå! Det var en god, litt tøffere time enn vanlig Yoga ja :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Jess! Da var dag 1 i boks! Jammen greit å ha utfordringen til å holde seg sånn noenlunde i skinnet! Hadde store planer om trimtur i kveld men føler ikke tiden strekker til! Men fikk da gjort utfordringsøvelsene, så det er da noe - og klarte meg uten snop. Puh! Heia rosa!
 
Alle punkter utført!!! Deilig! Eller. . Squats kan vel ikke påstås å være direkte deilig da... men dere skjønner hva jeg mener :p

★☆★duppedingsen★☆★
 
Så flinke vi er jenter! Må inrømme at middagen ble noe større enn planlagt i går, så i dag blir det superstreng diettplan... Menmen. Første treningsøkt vel utført sammen med utfordringstrening. Da er det bare å starte dagen :)
 
Kjempe gode vi er ja! :) Ser på resultatet for mandag at vi har jammen klart oss bra!
Har allerede drukket 1 liter vann i dag... Så her går det unna. Tenkte meg ut på trilletur om ei lita stund, og så utfordringstreningen :)
 
Noen andre som kjenner det river litt godt i låra av knebøy? :p Og legga haha. Menmen. Snart tid for mellommåltid igjen gitt. Er på 6 dl vann til nå, men spiser 5 måltid og drikker 4 dl vann til hvert. Så innen i kvelds går det opp i opp med 2 liter :)
 
Noen andre som kjenner det river litt godt i låra av knebøy? :p Og legga haha. Menmen. Snart tid for mellommåltid igjen gitt. Er på 6 dl vann til nå, men spiser 5 måltid og drikker 4 dl vann til hvert. Så innen i kvelds går det opp i opp med 2 liter :)
Kjenner det godt ja... Reiv i magen nå nettopp når jeg tok situps...
 
Da var treninga gjort, både utfordringstrening og 6,1 km trilletur :D Nå er det tid for litt mat og avslapping mens litlå sove ferdig kvilen sin... :)
 
Noen andre som kjenner det river litt godt i låra av knebøy? :p Og legga haha. Menmen. Snart tid for mellommåltid igjen gitt. Er på 6 dl vann til nå, men spiser 5 måltid og drikker 4 dl vann til hvert. Så innen i kvelds går det opp i opp med 2 liter :)
Huff ja, er dritvondt!!! Det BØR bli resultater av det her!!!!:p:p:p:p

★☆★duppedingsen★☆★
 
Jeg døøør!!! Er såååååååååå lysten på is ... Åååååååååårh vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :O what to do?!!
 
Back
Topp