Skravletråd lag rosa

Og en kan jo bruke kesam istedenfor rømme :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Hjemmelagde/fullkornslefser, masse salat, og dropp rømmen så går det fint det :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
blir nok ingen taco uten rømme altså! Hehe! Jeg får heller trene ekstra mye på fredag og lørdag! Blir ikke fredag uten taco!
 
Jeg er ikke noe flink å skravld her merker jeg :( Appen min er så rar, så blir tungvint å gå inn hit... skal skjerpe meg!!! Har fullført alle challengene i dag og!!! :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Om du lagrer den som abbonert på. Denne tråden. Kommer du rett på den med kun ett tastetrykk :) Da går man bare rett på og trykker på sidelinja hvor det er meny og finner abbonert ;) Bare ett tips.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er heller ikke så ivrig på å skravle, og denne uka har det gått rett vest med utfordringen... Får en litt travel periode, men skal bidra med vektnedgang i hvertfall! I dag på prøveveiing var jeg ned 0,8 fra startvekt ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Om du lagrer den som abbonert på. Denne tråden. Kommer du rett på den med kun ett tastetrykk :) Da går man bare rett på og trykker på sidelinja hvor det er meny og finner abbonert ;) Bare ett tips.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ooooh, takk!!! :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Gruer meg til knebøy i dag :(

★☆★duppedingsen★☆★
 
Gruer meg til knebøy i dag :(

★☆★duppedingsen★☆★
Hihi. Skal akkurat gjøre de jeg å. Men har gjort de to andre og vært en time på trrningssenteret også. Etter knebøy er det gåtur med hunden :)

U can do it !

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ka ska dåkke ha til middag i dag? Trenge inspirasjon!!! :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Ka ska dåkke ha til middag i dag? Trenge inspirasjon!!! :p

babyjente 27 Juli ♡
Kyllingfilet, og så steker jeg brokkoli, blomkål, gulrot og minimais i wokpanne og lager superenkel hverdagswok :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Idag blir det gryterett med potetmos og ost gratinert i ovnen. Hvitløksbaguetter ved siden. Jeg tror på å kutte ned porsjonene mine. Om jeg skal lage kun sunt tror jeg jeg blir lei. Så å kutte ned porsjoner tror jeg vil hjelpe meg bedre i hverdagen :) Hadde wok i går med svinestrimler da. Var snadder :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Idag blir det gryterett med potetmos og ost gratinert i ovnen. Hvitløksbaguetter ved siden. Jeg tror på å kutte ned porsjonene mine. Om jeg skal lage kun sunt tror jeg jeg blir lei. Så å kutte ned porsjoner tror jeg vil hjelpe meg bedre i hverdagen :) Hadde wok i går med svinestrimler da. Var snadder :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Wok er det besye jeg vet, og blir aldri lei, for er jo såååå mange variasjoner å lage :)
Gryte og er DIGG, men som du sier, hjelper mye bare å kutte nednpå porsjonene :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Wok er det besye jeg vet, og blir aldri lei, for er jo såååå mange variasjoner å lage :)
Gryte og er DIGG, men som du sier, hjelper mye bare å kutte nednpå porsjonene :)

★☆★duppedingsen★☆★
Wok er Nice ja :) Kjøpte den wok miks salaten de har på Rema, og den var nyydelig oppi med svinestrimler og sweet chili saus. Dessverre laga jeg de så sterk (elsker sterk saus :p ) at magen reagerte :p Så relativt sikker på middagen i går gikk rett i do :p (sorry for too much info) Haha.. Så må nok passe litt bedre på.

Skjønner ikke jeg reagerte en gang, elsker som sagt sterk mat. Bestiller jeg ute bestiller jeg jo ekstra sterk og hiver utenom chili saus oppi maten :p
 
Vi skal ha stekt laks og squashspaghetti m pesto som tilbehør :D Mannen tåler ikkje pasta etter han tok slankeoperasjon, då får han såkalt dumping.. såå.. no ska eg prøve noe nytt :)
 
Woho ! Da var jeg på ebay liiiiittegranne :p Farlig i seg selv da :p Men nå er det bare å vente i spenning på ett smykke, to par øredobber og ett armbånd + en ny Ed Hardy Hearts and Daggers parfyme 50 ml :D Oooh glede! Vet dette ikke hadde noe med slanking å gjøre altså :p Ble bare så glad av å bestille ting til meg :D
 
Woho ! Da var jeg på ebay liiiiittegranne :p Farlig i seg selv da :p Men nå er det bare å vente i spenning på ett smykke, to par øredobber og ett armbånd + en ny Ed Hardy Hearts and Daggers parfyme 50 ml :D Oooh glede! Vet dette ikke hadde noe med slanking å gjøre altså :p Ble bare så glad av å bestille ting til meg :D

Hehe eeeelske ebay!! ♡♥♡

babyjente 27 Juli ♡
 
Back
Topp