Skravletråd lag rosa

Har vært med en gang for 6 år siden :p tok av 20 kg da med ei annen. Vi gikk to og to på det tidspunktet :) Så dette er nytt for meg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Heia lag rosa!! Nå gleder jeg meg til mandag og mye motivasjon! Var med sist vår og det var kjempegøy!
Veldig flott om du vil være lagleder MommA!!
 
Helt supert. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Starter bra med å bytte sjokolade med appelsin... Så langt er to appelsiner spist opp på to dager.
 
Noen som har tips til sunne middager? Er så fryktelig matlei!
 
Har alle husket å melde seg på utfordringen? Alt bidrar positivt! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har dere allerede begynt? :p Begynner for fullt i morgen jeg. Ikke at jeg fråtser nå altså, men syns en mandag er fin dag å starte på når jeg bestemte meg :)
 
Noen som har tips til sunne middager? Er så fryktelig matlei!
Kyllingsalat, wok, grønnsakssuppe, grove baguetter med kyllingfilet, ovnsbakt kyllingfilet med grønnsaker (også ovnsstekte)..

:)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Har dere allerede begynt? :p Begynner for fullt i morgen jeg. Ikke at jeg fråtser nå altså, men syns en mandag er fin dag å starte på når jeg bestemte meg :)
Jeg startet 1 januar jeg:p med å kutte ut brus og godis hvertfall :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Har dere allerede begynt? :p Begynner for fullt i morgen jeg. Ikke at jeg fråtser nå altså, men syns en mandag er fin dag å starte på når jeg bestemte meg :)
begynner når klokka blir 00.00 :p ikke fråtsing her heller,men tok den siste julebrusen i dag (like greit å drikke den opp så den ikke står der og frister :p) og så har det blitt litt sjokolade, venter på tanta og blir alltid sjokolademonster da! Skal bli hardt å holde seg unna til uka!!
 
I kveld unnet jeg meg to ruter med økologisk sjokolade med 70% kakao. Før hardkjøret begynner på ordentlig!!!

★☆★duppedingsen★☆★
 
Ah. Ja, med maten har jeg ikke starta :p Syns det var litt vanskelig å starte midt i uka også så :p Men vi fikk oss hund i går så har gått tur i en times tid hver dag siden i det minste :p Mer enn jeg pleier for å si det sånn hvertfall hehe :) Så å er jeg akkurat kommet inn etter en tur igjen og i morgen starter jeg for fullt derimot :D
 
Inngikk avtale med ei venninne på nyttårsaften at vi skulle holde oss borte fra godis fra 1. januar av. Lov til å ha litt på lørdager (må ha en dag i uken med lov, hvis ikke sprekker jeg med en gang!) Så det passet godt med denne ukesutfordringen da :)
 
Lørdager må være lov ja! Om jeg skal kutte alt bare sånn pang blir jeg sprø :p Ukesdagene klarer jeg fint, kjøper verken brus eller snop de dagene uansett :p Men lørdagen må være lov med litt kos i ei skål :D
 
Back
Topp