Skravletråd lag rosa

Ja, jeg er av typen som er totalt hekta, går vanligvis ikke en dag uten at jeg er borti snopet. Så de tre dagene fra onsdag til lørdag var en stor seier for meg egentlig :)Særlig siden jeg er hjemme i permisjon i tillegg... Nå blir det en hel uke denne gangen da, men med ukesutfordringen i tillegg som motivasjon, så skal nok det gå godt.
 
Jippija! vi er i gang :) godt tips er å alltid ha et glass vann tilgjengelig, samt noe knask i kjøleskapet (oppskårne gullerøtter, druer...) jeg hadde ikke overlevd sjokoladesuget uten
 
Bare på frokosten har jeg kuttet nesten 300 kalorier ved å bytte ut brødet med knekkebrød :) fra en frokost på ca 420 kalorier ned til 100!! :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Denne bmi en. Har lasta ned en app. Den sier bmien er 25,6. Mens BV regner den ut til å være 27,25. Er det ok at jeg holder meg til appen? Eller må jeg bruke BV sin bmi teller?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Denne bmi en. Har lasta ned en app. Den sier bmien er 25,6. Mens BV regner den ut til å være 27,25. Er det ok at jeg holder meg til appen? Eller må jeg bruke BV sin bmi teller?


Sent from my iPhone using BV Forum
Har BV en bmi teller? ? Hvor? Den har ikke jeg brukt?

★☆★duppedingsen★☆★
 
Denne bmi en. Har lasta ned en app. Den sier bmien er 25,6. Mens BV regner den ut til å være 27,25. Er det ok at jeg holder meg til appen? Eller må jeg bruke BV sin bmi teller?


Sent from my iPhone using BV Forum
Det var rart. Formelen for BMI skal jo være den samme uansett hvor du regner på den...
 
Denne bmi en. Har lasta ned en app. Den sier bmien er 25,6. Mens BV regner den ut til å være 27,25. Er det ok at jeg holder meg til appen? Eller må jeg bruke BV sin bmi teller?


Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje prøve å google bmi kalkulato og finne flere eksempler for å se hvem som er "riktig" ?

★☆★duppedingsen★☆★
 
Min er rett med den kalkulatoren som ligger i påmeldingstråden...

1/2 L vann unnagjort! Ingen godis her i gården
 
Har komt meg over en liten vann allerede :) Og snopet frister ikke en gang... Skal på trening senere, så da skal jeg hive på knebøy, situps og planken også... Kjenner jeg er skikkelig motivert! :) Håper bare at det holder :)
 
Min er rett med den kalkulatoren som ligger i påmeldingstråden...

1/2 L vann unnagjort! Ingen godis her i gården
Her å :) 6 dl vann unnagjort og ingen godis. Men hadde lange blikk mot det i butikken :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da mangler vi bare en som ikke har meldt seg på ukesutfordringen, får håpe hun også melder seg på i løpet av dagen :)
 
Da mangler vi bare en som ikke har meldt seg på ukesutfordringen, får håpe hun også melder seg på i løpet av dagen :)
Håper det ja!!!! Vi trenger POENG! !!!!! :D

★☆★duppedingsen★☆★
 
Djises. Dør allerede litt :p Gjorde de øvelsene i utfordringa. Alle tre. Ikke særlig trent jeg gitt :p Jaja, har også gått en 45 minutters tur med hunden :) Og nå tid for mellommåltid :D
 
Back
Topp