Skravletråd lag rosa

Jeg døøør!!! Er såååååååååå lysten på is ... Åååååååååårh vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :O what to do?!!
ta frukt og bær i blender, frys ned og spis når du har lyst på :D
 
Da var hele utfordringa ferdig for i dag. Nok en vellykket dag :)


Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Takker for gode tips! Skal absolutt fryse ned bær. Overlevde denne gang også!
 
Sorry jenter, glemte helt å drikke nok vann igår :( skal skjerpe meg i dag! Trening unnagjort :)
 
Gulrot er ikke like godt som sjokolade! Men prøver å late som da!
 
Gulrot er ikke like godt som sjokolade! Men prøver å late som da!
Hahaha ja. Tenker jeg å :p Så så jeg at eldste jenta mi hadde gjemt en sjokolade i grønnsaksskuffa. ! Fælt å se på hver gang jeg åpner den :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sånn. 20 min utholdenhet og 40 min styrke på trekingssenteret. Øvelsene i utfordringa. Og 30 min rask gåtur med hunden unnagjort :) Sofaen med god samvittighet nå :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
I dag hadde keh egentlig treningsfri, men endte opp med Zumba på Kinect, og så challengene her, og flere mageøvelser og sånn! !!

*stolt*

★☆★duppedingsen★☆★
 
Alle huska utfordringa i dag da? :) Jeg er ferdig med de alle for i dag. Hopphopp folkens. Dere er så rolige :p Altså i skrivinga her inne ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Alle huska utfordringa i dag da? :) Jeg er ferdig med de alle for i dag. Hopphopp folkens. Dere er så rolige :p Altså i skrivinga her inne ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
nå var det bra jeg stakk innom her,mangle en halv liter vann kom jeg på! Ellers er jeg i mål med resten :) herlig:) godt å være igang altså! Skal bli spennende å gå på vekta på fredag :)
 
nå var det bra jeg stakk innom her,mangle en halv liter vann kom jeg på! Ellers er jeg i mål med resten :) herlig:) godt å være igang altså! Skal bli spennende å gå på vekta på fredag :)
Denne uka trenger vi vel ikke veie oss før lørdag? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er ikke noe flink å skravld her merker jeg :( Appen min er så rar, så blir tungvint å gå inn hit... skal skjerpe meg!!! Har fullført alle challengene i dag og!!! :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
søttan, ingen taco på fredag da altså :(
Hjemmelagde/fullkornslefser, masse salat, og dropp rømmen så går det fint det :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp