Skravletråd lag REGNBUE

Denne uka har jeg innført værforbehold på dietten, haha. Orket ikke tanken på å være slapp og giddaløs når solen skinner og det er varmt og fint ute, så da spiste jeg heller litt mer og tok meg en deilig tur ut :D Jeg nærmer meg en vekt jeg er fornøyd med og nå, så jeg tror jeg kommer til å droppe dietten og heller prøve å spise fornuftig og trene mer. Om vekta går litt saktere nedover fremover er det helt greit :)
 
Dåke har gjort da bra jenter. Alle har gått ned noe. Men eg har bare gått 100 gr ned. Men det va heilt som forventa. Håper eg kommer meg gjennom denne uka. Har alle levert poeng også? :D
 
Dåke har gjort da bra jenter. Alle har gått ned noe. Men eg har bare gått 100 gr ned. Men det va heilt som forventa. Håper eg kommer meg gjennom denne uka. Har alle levert poeng også? :D
Så bra det er nedgang på alle :D Jeg har ikke hatt en god uke, ikke på lenge egentlig, men godt å se at jeg i allefall gikk ned det jeg gikk opp i forrige uke. Får håpe vi ikke mister noen på vårt lag<3
 
Så bra det er nedgang på alle :D Jeg har ikke hatt en god uke, ikke på lenge egentlig, men godt å se at jeg i allefall gikk ned det jeg gikk opp i forrige uke. Får håpe vi ikke mister noen på vårt lag<3

Det e nok meg som ryker i dag. Har sneke litt på de andre laga. Og de har gått ned noe sykt denne uka. :/ så i dag e det min tur :)
 
Det gikk som forventa. Flytter inn på wildcardet eg då :)
 
Er det greit for resten av laget om Smørblomst1 fortsetter som lagleder? Altså at det er hun som rapporterer deres tall til meg fredager? :)
 
Så kjipt at du røyk ut!
Håper selvfølgelig du fortsetter her :)
 
Back
Topp