Skravletråd lag REGNBUE

Kommer på no at eg skal i bursdagsfest på fredag. Så er det noen av dere som har lyst å sende talla til krigleder? :) eller hvis alle får levert tidlig så kan eg gjøre det :D
 
Klar for topp innsats denne uken?!
Jeg har slurvet litt i helga (bursdag og sånt tull ;) ) Skjerpings fra i dag.
Ha en fin uke!
 
Merker det e vanakelig denne uka uten utfordringen og vekt motivasjon mot fredag. Starta dagen med en dobbel kakao på jobben :( skjerpings her hvertfall :D ha en fin dag :)
 
Her er motivasjonen helt på bunn. Har trent, men ikke klart å spise så alt for fornuftig. Får ta meg selv i nakken de neste dagene.
 
Motivasjonen er bra denne uka.. :)
Leser sweet poison, og skal se slankekrigen på tv snart.. :) :) prøver ut masse ny mat. Søtpotetbåter= ÆSJ med store bokstaver, squashgetti er NAM og blomkålbrød er overraskende godt.. ;)
 
Her er faktisk motivasjon på topp. Gravde frem skritttelleren min på søndag og det var jo gøy. Ble lang tur i skogen på søndag. I går trillet jeg 1 time før styrketrening på senteret. På kvelden var vi en time i bassenget, skikkelig aktiv dag. Planen er en lang trilletur i dag. Snikveide meg i dag og det var veldig lovende. Vi skal ikke komme sist denne uka jenter...
 
Motivasjonen er bra denne uka.. :)
Leser sweet poison, og skal se slankekrigen på tv snart.. :) :) prøver ut masse ny mat. Søtpotetbåter= ÆSJ med store bokstaver, squashgetti er NAM og blomkålbrød er overraskende godt.. ;)

Jeg liker søtpotet veldig godt! Bruker det som mos eller søtpotetchips.
Blomkålbrød høres spennende ut.
 
Jeg liker søtpotet veldig godt! Bruker det som mos eller søtpotetchips.
Blomkålbrød høres spennende ut.

Jeg får prøve det i en annen sammenheng.. Hadde kylling og squashgetti med søtpotetbåter ved siden av og det var disgusting.. Har sett oppskrifter på pannekaker og slikt som skal være søtt, sikkert bedre.. :)
 
Så moro å se vekta stå i null når jeg spiser 1200 kcal og trener stort sett hver dag! :/
 
Så moro å se vekta stå i null når jeg spiser 1200 kcal og trener stort sett hver dag! :/

1200 kcal og trener hver dag?! Da sier ernæringsfysiologen (og ja - jeg er det) i meg: spis mer mat! Så lite mat og så mye aktivitet stemmer ikke overens. Kroppen setter nok på bremsen da.
 
Her står vekta stille denne uka... Er egentlig nesten fornøyd med vekta nå (helst 1 kg til ned), men så var det disse ekstra cm rundt magen da ;)
 
1200 kcal og trener hver dag?! Da sier ernæringsfysiologen (og ja - jeg er det) i meg: spis mer mat! Så lite mat og så mye aktivitet stemmer ikke overens. Kroppen setter nok på bremsen da.

Jeg prøvde i flere uker med 1800 kcal og da skjedde ingenting.. :/ spiser mye proteiner, tenker ikke så mye karber, bare null sukker, og ikke så altfor mye fett.. Det går bra med 1200 de dagene jeg trimmer, men de dagene jeg trener aerobic går det ikke bra, så de dagene må jeg opp i kcal.. :)
 
Bare 0,3 ned her, men lurer på om mensen kommer de neste dagene. Nå må jeg holde igjen på snopet i helga
 
Vekta sto stille i dag gitt. Hadde ikke forventet å gå ned noe heller. Motivasjonen er på bånn:/
 
Jeg har de siste ukene vært veldig tidlig ute med resultat, men i dag blir det litt sent. Lover at den ligger ute i god tid før 23.00 som er min egentlige frist hvertfall :D
 
Hurra! :)
Hva slags utfordring vil dere ha denne uka damer? :) vi er tydeligvis bra på den som var da :)
 
Så flink dåke har vært denne uka jenter :D
 
Oi.. Her var det ikke mye action.. Ingen som har noen formening om utfordring denne uka?
 
Back
Topp