Skravletråd lag REGNBUE

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 13 Jan 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Laget består av:

LAG REGNBUE:

Smørblomst1 (Lagleder)
    LoveMyMiracle
    lykkeT
    *OiOi*
    Zara85
    Frk Fant
    Prinsesse Fiona

Last edited: 21 Feb 2015
  2. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

E dåke klare no? :D gleder meg til å komme i gang!!

3. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Så klar nå kjenner jeg!! Dette blir morro:D

• Liker Liker x 1
  4. *OiOi* Glad i forumet Julibarna2014

Gleder meg til å komme igang. Har allerede kommet i gang med treningen. Godtestopp startet forrige mandag , dette må bli bra

5. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja, gleder meg virkelig til å komme i gang no. Er super klar :D

6. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Så flink du har vært da! Snopen e min værste fiende. Sliter skikkelig med å kvitte meg med den uvanen. :(

7. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Jeg startet litt i går, ig har skikkelig abstinenser i dag:p Vil ha goddis, men har klart å stå i mot:D

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Det e hardt! Klarte det ok forje uke, men i kveld skal eg ha besøk av ei veninne. Så da blir det litt kvelds :( så treng ho litt kjeks til kaffien. Så får sjå kor lenge eg klara å holde meg :p

9. FrkFant Forelsket i forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3

Huff, jeg føler meg ikke klar i det hele tatt :p Men prøvde de gamle buksene mine i går, og INGEN gikk på, så da er det vel bare å bite tennene sammen og gi alt. Litt lei av joggebukser og gravidbuksa nå ;)

10. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Ja merker det nå altså! Denne ammingen gjør meg så sulten! En kjeks er ingen faren, det er de 5 andre man gjerne spiser etter som er skumle:p Hehe!
    Jeg skal lage noen gulerotkakebarer etterpå som jeg kan ta om jeg blir fysen De er i allefall sunne og mettende:)

11. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

We can do it!
    Får ikke på meg så mye av de gamle klærne jeg heller, og det er vanskelig å ikke bli deppa av det. Jeg har et par plagg som er målet mitt nå i første omgang:)

12. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja takk til den oppskrifta :D

13. FrkFant Forelsket i forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3

Oh, you temptress you.... Denne må ut av huset innen fredag, hvis ikke ryker jeg ut i første runde vet jeg :p

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  14. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Her er den oppskriften :) Har ikke prøvd den før, men tenkte jeg skulle ha oppi litt sukrin også :)
    ImageUploadedByBV Forum1421174593.658325.jpg

• Liker Liker x 2
  15. *OiOi* Glad i forumet Julibarna2014

Oi, disse barene så gode ut. Må lages i morgen.

16. *OiOi* Glad i forumet Julibarna2014

Det er bare en ting å gjøre da;)

17. FrkFant Forelsket i forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3

Spise opp? :D Neida, litt research avslørte at den nesten er tom og det som er igjen smaker bajs, så da er det ikke så vanskelig å hive den i søpla ;)

18. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Er klar, vært snopefri i over ei uke nå :) eneste problemet nå er at jeg har operert foten og går på krykker... Noe usikker på hvordan det skal gå på fredag når jeg skal veie meg og ikke kan belaste foten :p

19. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Ja, tror de der kan være ålreite;) Også kan man sikker lage noen med eple og kanel og;) Sofaen er litt for god i dag, men får vel prøve å få lagd disse barene:p

20. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Oi, den er lei!
    Hva hvis du står med den friske foten på midten av vekten og rett og slett veier deg på et ben? Hvor lenge skal du gå med krykker og ikke belaste foten?

Del denne siden