Skravletråd lag REGNBUE

Er det noen av dere som har noen ålreite middagsforslag?
Vi sliter sånn med å være kreative, så ender ofte opp med det samme gamle.

I går lagde vi grove pizzasnurrer :D de va fantastisk gode. Hadde de til middag. Eg skjærte opp eplebiter vi hadde til. Sku egentlig ha salat og, men gløymte å kjøpa :p ImageUploadedByBV Forum1425801574.147004.jpg
 
Har sitti og kikka på dokumentarer om overvekt og sykdom i helga, og begynner å lure på om sukker er fienden.. :/ har klart januar helt uten godis, og lå ca på under 5 gram sukker om dagen, og jeg følte meg så mye bedre enn jeg gjør nå om dagen.. Kanskje prøve på sukkerfri mars.. :)
Noen som har sett noe lignende filmer? :)

https://m.youtube.com/watch?v=moQZd1-BC0Y
Hvis noen er interessert.. :)
 
Last edited:
Da er ho ute :( fikk ikke svar fra ho
Beklager!
Her har det vært fullt kaos siden tidlig forrige uke (holder på å flytter fra ene siden av landet til den andre), så det har gått i ett med "ferie" på nytt bosted, så jeg fikk ikke verken veid eller levert resultater på fredag. Kom "hjem" i kveld, så først nå jeg får sagt fra.
Beklager så masse.

Lykke til videre alle sammen, synes dere er kjempe flinke :)
 
Har sitti og kikka på dokumentarer om overvekt og sykdom i helga, og begynner å lure på om sukker er fienden.. :/ har klart januar helt uten godis, og lå ca på under 5 gram sukker om dagen, og jeg følte meg så mye bedre enn jeg gjør nå om dagen.. Kanskje prøve på sukkerfri mars.. :)
Noen som har sett noe lignende filmer? :)

https://m.youtube.com/watch?v=moQZd1-BC0Y
Hvis noen er interessert.. :)

Den skal jeg se på hjemme! Veldig spennende.
Jeg tror også sukker er den store fienden...

Man må spise grovt, grønt, proteinrikt, sunt fett, variert og sukkerfattig. Ha et energiinntak som kroppen fungerer på HVER DAG. Ikke forstyrre hormonbalansen mer enn nødvendig.
Og skaffe seg et kosthold man kan leve med resten av livet - kutte ut alt som heter DIETTER.
Pluss ha en aktiv hverdag.
Der var det sagt. Nok fra meg.

Ha en fin uke!
 
Den skal jeg se på hjemme! Veldig spennende.
Jeg tror også sukker er den store fienden...

Man må spise grovt, grønt, proteinrikt, sunt fett, variert og sukkerfattig. Ha et energiinntak som kroppen fungerer på HVER DAG. Ikke forstyrre hormonbalansen mer enn nødvendig.
Og skaffe seg et kosthold man kan leve med resten av livet - kutte ut alt som heter DIETTER.
Pluss ha en aktiv hverdag.
Der var det sagt. Nok fra meg.

Ha en fin uke!


AMEN to that! Kunne ikke sagt det bedre selv! !
 
Den skal jeg se på hjemme! Veldig spennende.
Jeg tror også sukker er den store fienden...

Man må spise grovt, grønt, proteinrikt, sunt fett, variert og sukkerfattig. Ha et energiinntak som kroppen fungerer på HVER DAG. Ikke forstyrre hormonbalansen mer enn nødvendig.
Og skaffe seg et kosthold man kan leve med resten av livet - kutte ut alt som heter DIETTER.
Pluss ha en aktiv hverdag.
Der var det sagt. Nok fra meg.

Ha en fin uke!

Enig! Jeg har ingen tro på de kurene som gjør at vi går ned fort, gjør bare at vi går opp igjen like fort og enda mer.. I filmen sier han at han en kalori er ikke en kalori.. Og det tror jeg også på.. Det finnes dårlig fett og bra fett, dårlig karbohydrater og bra, så selvfølgelig er ikke en kalori en kalori.. :) helt enig med hva du skriver! :)
 
Fler som ser på slankekrigen i kveld? Herregud så motivert jeg ble bare av å se veiingen!
 
Fler som ser på slankekrigen i kveld? Herregud så motivert jeg ble bare av å se veiingen!

Sitter klar!!
Og skal trene etterpå. Skulle gjerne hatt min egen trener ;)
 
Juicing er gøy, helt enig. Fikk av mannen/ungene på morsdagen. Vår er ikke vanskelig å rengjøre, men kosta ganske mye. Får i meg grønnsaker jeg aldri spiste før. Holder meg til grønnsaker og eple jeg da hvis ikke kan det bli en del kcal.

Ellers går uke superfint, trent hver dag. Kjører på med 5:2, virker som det funker på kroppen min.
 
Har bare fastet en dag denne uken :/ e redd det ikke er gått noe ned i måren og i værste fall opp :/ veldig usikker. Har ikke snikveigd denna veko.
 
Denne uka har gått unna! Vært så mye på farten, så bena verker :p
Føler meg så oppblåst og søtsugen, så klarte ikke snopbonusen :( Er så lei av å ha mensen!! Begynner på 5 uka nå(!), og om det fortsetter slik så vil jeg ikke ha spiral.
Føler den ødelegger litt for vekta, men vi får se i morgen :)
Håper dere andre har hatt en bra uke :):)
 
Denne uka har gått unna! Vært så mye på farten, så bena verker :p
Føler meg så oppblåst og søtsugen, så klarte ikke snopbonusen :( Er så lei av å ha mensen!! Begynner på 5 uka nå(!), og om det fortsetter slik så vil jeg ikke ha spiral.
Føler den ødelegger litt for vekta, men vi får se i morgen :)
Håper dere andre har hatt en bra uke :):)

Hadde og spiralen. Blødde i 7 mnd eg :( da ga eg opp hele greien. Den va og falt ut så den var festa seg oppi veggen der ein plass. Da røska godt når ho dro den ut :( Så no har eg tatt p staven. Heilt fantastisk. Aldri mensen eller noe :D hatt den i 1,5 år no og bare hatt mensen 2 ganger knapt. Om man kan kalle det mens en gang. :p truseinnlegg type mens :)
 
Hvis det er flere juicere her inne tar jeg imot oppskrifter med glede! :) syns de engelske kan være litt vanskelige, men det er sikkert bare til jeg blir vant til å lese dem.. ;)
Min maskin er veldig enkel å vaske.. :)
 
Hadde og spiralen. Blødde i 7 mnd eg :( da ga eg opp hele greien. Den va og falt ut så den var festa seg oppi veggen der ein plass. Da røska godt når ho dro den ut :( Så no har eg tatt p staven. Heilt fantastisk. Aldri mensen eller noe :D hatt den i 1,5 år no og bare hatt mensen 2 ganger knapt. Om man kan kalle det mens en gang. :p truseinnlegg type mens :)
Huff! Var det hormon eller kobberspiral du hadde?
Jeg valgte kobber fordi jeg har pcos og aldri hatt noe særlig med menstrasjon, og fordi jeg ikke vil ha hormoner i kroppen mtp hvor lang tid vi brukte på å bli gravide. Vil jo gjerne ha en liten til etterhvert, men orker ikke blø i flere måneder heller:/
Merker det påvirker hele kroppen. Kan jo umulig være bra å gå med store blødninger over lang tid..
 
Huff! Var det hormon eller kobberspiral du hadde?
Jeg valgte kobber fordi jeg har pcos og aldri hatt noe særlig med menstrasjon, og fordi jeg ikke vil ha hormoner i kroppen mtp hvor lang tid vi brukte på å bli gravide. Vil jo gjerne ha en liten til etterhvert, men orker ikke blø i flere måneder heller:/
Merker det påvirker hele kroppen. Kan jo umulig være bra å gå med store blødninger over lang tid..

Eg hadde hormon. Så det kan jo være en forskjell. Dette var andre spiralen eg hadde. Den første hadde og flytta på seg så det kom infeksjon der. Blei så dårlig at eg måtte ta den ut. Blei gravid mnd etter. :) så dårlig erfaring med spiral her hvertfall. Da blødde så jyslig kvar dag.
 
Back
Topp