Skravletråd lag REGNBUE

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 13 Jan 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Då har eg sendt inn resultatet ;) dåke e flinke :D her går det bare oppover :( null motivasjon for tia.

• Liker Liker x 1
  2. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Har ikke fått logget på før nå, men ser du allerede har sendt. Supert ;)

• Liker Liker x 1
  3. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

4. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Koss går det me dåke jenter? Kjenner eg e lite motivert for veiing i måren altså. No har det blitt snop hver dag :( gleder meg til å få den nye tredemølla på plass. Så skal det trenes :D hvordan det blir ift kyssesyken e eg mer skeptisk til :p men den utfordringa får vi ta om den kommer :p

5. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Innom for å heie på dere jenter :) go go go!

6. Zara85 Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Det går bra! :) skulle ønske veiedag var igår for da hadde jeg gjort det stort.. ;) ellers fikk jeg mensen idag, så skeptisk til veiedag imorra.. Spiser ikke godis og stort sett bare sunn mat :)

7. *OiOi* Glad i forumet Julibarna2014

Her har det vært en laber uke. Lite trening og mye snop. Er egentlig ikke motivasjonen det står på, det funker bare dårlig med alle ungene og mannen i hus. Snikveiingen i dag var positiv, håper bare ikke den viste feil. Spent på i morgen altså...

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Husk å veie i dag jenter

9. *OiOi* Glad i forumet Julibarna2014

Hva skjedde med meg denne uken, 1 kg ned. Kroppen er rar altså. Endelig under 80 kg igjen, føles godt:happy:

• Liker Liker x 2
  10. Prinsesse Fiona Glad i forumet

Usj! Opp...
    Ikke uventet - har vært forkjølet siden forrige fredag, så det har blitt veldig lite trening.
    Og i tillegg påske og litt ekstra god mat. Ja,ja - men er forbredt på at det er min tur til å ut i dag.
    Håper dere andre slår skikkelig til så vi ikke taper.

11. FrkFant Forelsket i forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3

Sto stille i dag igjen, går tregt nå. Frykter det blir opp neste uke pga påska, men satser på å ta meg kraftig sammen etter helga. Vurderer nesten diett igjen for å få litt fremgang igjen.

12. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Alt for mye påskegodt, og opp 2,1 kg :( :( Regner med at det er min tur i dag, men det er helt greit. Motivasjonen er så dårlig, og får så dårlig samvittighet ovenfor laget og :/

13. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Ingen poeng på utfordring å registrere? :)

14. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Nei desverre :( Vært inne hele uka med en liten som har fått tenner :/

15. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Da e resultatet dåka meldt inn. :) god påske videre jenter ;)

• Liker Liker x 1
  16. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

17. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Resultatet ble som forventet:) Kjemp videre, jeg skal heie masse på dere :D Og takk for at jeg har blitt kjent med en så flott gjeng :):)

• Liker Liker x 1
  18. Zara85 Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Det var trist da.. :( håper motivasjonen tar seg opp:) god påske :)

• Liker Liker x 1
  19. *OiOi* Glad i forumet Julibarna2014

Så synd! Du får ta sats og kjempe videre du også, kan være med i wildcard

• Liker Liker x 1
  20. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Da va kjedelig:( men du får komme inn å joine meg på wilcardet :D

Del denne siden