Skravletråd lag Rød

Husk å skryte av at dere trener da folkens!
ad7fb62f62d7d3dc560f45279c6a9156
 
Har akkurat hatt 2 lange dager i bakken på slalom. Klarer nesten ikke å gå i dag, er helt gåen i lår og legger :p
 
I dag skal vi bare skrive startvekt i veietråden sant? Neste uke da, skal det til lagleder eller bare på veietråden da og?
 
I dag skal vi bare skrive startvekt i veietråden sant? Neste uke da, skal det til lagleder eller bare på veietråden da og?

Bare veietråden. Så går lagleder der å henter infoen :D
 
Ahhhh. Okey :) har vært litt forvirra :p hehe. Så håpe æg t neste veka at æg he forstått rekne måten på prosentgreiene :-D trur jeg har forstått det :)

Hvis du e usikker kan du bare spørre meg. Så skal eg hjelpe deg vettu :)
 
Trener foreløpig bare hjemme med lille klumpen min på 6kg + trilleturer når det er vær og temp til det ;) Men har et håp om å komme meg på treningssentret snart igjen!
 
Trener foreløpig bare hjemme med lille klumpen min på 6kg + trilleturer når det er vær og temp til det ;) Men har et håp om å komme meg på treningssentret snart igjen!
Mange år siden jeg kom meg på treningssenter gitt. Jeg trener best hjemme. Nå er det jo bare bonus med en ekstra vekt på ca 6 kg. ;) Mange øvelser frøkna kommer godt med og hun syns det er kjempegøy.
 
Hallo jenter. Ville bare ønske dere en strålende lørdag. Her har jeg akkurat vært på en step styrke time og skal til å gå på jobb nå. :) Den eneste fordelen med å jobbe lørdagskveld er at det er lettere å holde seg unna godteri!! :-D
 
Hallo jenter. Ville bare ønske dere en strålende lørdag. Her har jeg akkurat vært på en step styrke time og skal til å gå på jobb nå. :) Den eneste fordelen med å jobbe lørdagskveld er at det er lettere å holde seg unna godteri!! :-D
Så flink du er! Her har eg kollapsa i sofaen etter tidlegvakt;) God vakt:)
 
Tusen takk :) Velfortjent sofakos på deg! :-D
 
Hallo jenter. Ville bare ønske dere en strålende lørdag. Her har jeg akkurat vært på en step styrke time og skal til å gå på jobb nå. :) Den eneste fordelen med å jobbe lørdagskveld er at det er lettere å holde seg unna godteri!! :-D

Flink du er :D jeg har handla inn smågodt til kvelden, og har stortsett holdt sofaen idag :p
 
Flere her inne som hoppet på "100 dager uten unødvendig sukker"? Jeg startet 01 jan og det går veldig bra. Så lenge jeg ikke spiser det får jeg heller ikke lyst på.
 
Flere her inne som hoppet på "100 dager uten unødvendig sukker"? Jeg startet 01 jan og det går veldig bra. Så lenge jeg ikke spiser det får jeg heller ikke lyst på.

Nei, men burde nok vært med på det :p
 
Back
Topp