Skravletråd lag Rød

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 5 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lillerypa Forumet er livet

Omg! Nå er jeg tilbake til start! Opp 0,2 kg. Veier altså det samme som i uke 1!!! Har ikke akkurat gitt jernet denne uka, men før gikk jeg såå lett ned i vekt... Har nok hvilt meg litt på det :p hjalp vel ikke akkurat på at jeg var ute med venninner igår! regner med at jeg ryker denne uka.

2. sogn78 Forumet er livet VIP

Oh no! Her går det heilt håplaust seint og, før rasa eg jo ned i vekt:D
    Blitt gammal tydelegvis;)

3. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Har egentlig hatt en veldig god uke, men vi spiste indisk i går, og jeg elsker nanbrød, så spiste alt for mye:p Haha! Men ble 300 g ned da:)

4. lillerypa Forumet er livet

Hvor mange er vi igjen på laget??

5. Zeena Gift med forumet Septemberlykke 2015

Vi er vel fire igjen.

6. lillerypa Forumet er livet

Men da blir jo ikke snittet så aller verst selvom jeg har gått opp :p

7. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Da er resultatet ute jenter

8. MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15

Bra jobba jenter!

9. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Nåken som har hørt fra zeena i dag? Klokka er passert 21.00 og eg har ikke fått noe resultat enda.

10. Zeena Gift med forumet Septemberlykke 2015

Beklager... det kommer snart! Er helt krise med legging alene og syk unge her i dag. :(

11. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Eg kan ta det for deg. Bare å si fra :)

12. Zeena Gift med forumet Septemberlykke 2015

Ja, det hadde vært supert. Takk!! Jeg trodde at kl var sånn åtte nå... hoff.. :confused:

13. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Det går helt fint vettu. Skal snart reise på kino, så må få det ut snart :D

14. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

da er resultatet ute :)

Del denne siden