Skravletråd lag Rød

Syns det blir altfor voldsomt! Det blir jo til at ein kuttar ut trening fordi ein har eir enn nok med utfordringen:(

Ja, ikke sant!! Og jeg prioriterer heller vanlig trening framfor challengen, så synd man går glipp av så mye poeng... Og ikke klarer vi å få til nok poeng til å vinne utfordringen heller :p
 
Ja, ikke sant!! Og jeg prioriterer heller vanlig trening framfor challengen, så synd man går glipp av så mye poeng... Og ikke klarer vi å få til nok poeng til å vinne utfordringen heller :p
Ja, det blir nok vanleg trening på meg og, så får eg heller prøve å gå skikkelig ned i vekt, dei to siste vekene har vore håplause Ny veka, nye mulegheita:)
 
Æsj.. dagen i dag har vært en kaosdag. Rakk bare en trilletur, men den kan ikke kategoriseres som trening.
 
Skikkelig dårlig uke, har hatt magetrøbbel hele uka, så blir omtrent ingen poeng fra meg! Lurer på om jeg har irritabel tarm eller noe :/
 
Kan noen sende inn tallene for meg i dag? Får dessverre ikke tid til det i kveld. :(
 
Den uka her har gått i ett og jeg har helt glemt og sende inn alt av tall:(
Får følge med på Wildcard tråden jeg da ;)
 
Fikk ikke lagt inn poeng på utfordringen, men var vel ikke så mye å skryte av likevel :p
 
Og hva syns vi om utfordringen??
 
Forstår jeg det rett, får man bare poeng for å trene utendørs??
 
Challengen skal jeg også klare, men ikke i morgen, er på reisefot og ikke hjemme før 23.30! Får nok ingenting på utetrening.... Den passer nok best for de hjemme i permisjon :p
 
Back
Topp