Skravletråd lag Rød

Jeg må dessverre trekke meg fra slankekrigen. :( Full av iver har jeg mistet noen kilo, og en del av melken min. Har ammet meg opp igjen de siste dagene, og ser at det nok ikke er helt heldig for meg å gå ned så mye enda:oops:

Ønsker dere alle lykke til videre. Stå på jenter!!:wav
Full forståelse for det! Man skal ta hensyn til ammingen. Derfor tar jeg det veldig rolig selv. ;) Lykke til!
 
Jeg må dessverre trekke meg fra slankekrigen. :( Full av iver har jeg mistet noen kilo, og en del av melken min. Har ammet meg opp igjen de siste dagene, og ser at det nok ikke er helt heldig for meg å gå ned så mye enda:oops:

Ønsker dere alle lykke til videre. Stå på jenter!!:wav
Amming er viktigast, kos deg med det, så går kiloene av etterkvart:)
 
Æsj!! Håper dere har gått masse ned, for jeg har lagt på meg 0,4 kg :( håper ikke jeg ryker første uka, det er jo så kjipt! Jaja, får fortsette som wildcard dersom jeg ryker!
 
Æsj!! Håper dere har gått masse ned, for jeg har lagt på meg 0,4 kg :( håper ikke jeg ryker første uka, det er jo så kjipt! Jaja, får fortsette som wildcard dersom jeg ryker!
0,4 kg er jo veldig lite da, så det går sikkert fint. Har gått ned to kg, men reknar på ingen måte på at det kjem til å fortsette i dette tempoet;)
 
Gått ned 1 kg, og er veldig fornøyd med det! Jeg er elendig på å trene, i hvertfall nå når det er så kaldt og vi ikke kommer oss ut på trilleturer:p
 
Gått ned 1 kg, og er veldig fornøyd med det! Jeg er elendig på å trene, i hvertfall nå når det er så kaldt og vi ikke kommer oss ut på trilleturer:p
1 kg her også. Litt i overkant ettersom jeg fullammer. Håper på trilleturer snart. Jeg må trosse kulda i dag og gå bort på senteret. Blir gal om jeg skal sitte inne en dag til.
 
0,4 kg er jo veldig lite da, så det går sikkert fint. Har gått ned to kg, men reknar på ingen måte på at det kjem til å fortsette i dette tempoet;)

Kanskje du dekker opp for meg da ;p kommer jo an på de andre lagene, men håper jeg ikke ryker enda!
 
Vi klarte oss :)
 
Takk for at dere redda meg ;) Neste uke håper jeg det blir andre boller!
 
Yay! Bra jobba jenter. :D
Neste uke tar vi utfordringen og går all in uansett... er dere med? (Tøff i trynet før jeg veit hva det er vøtt.. hehe :p )
 
Så bra vi klarte oss :) nå er jeg klar for ny forhåpentligvis bedre uke. Ikke det gikk jo ned en del, men var lite motivert så det var en kamp bare det å holde et ca okey kosthold. Men satser på bedre uke nå :)
 
Håper jeg får til en bedre uke på utfordringen altså. Blir så "låst" i denne kulda:/ Noen som vet om noen ålreite øvelser/trening med og uten barn man kan gjøre hjemme? Har en liten fjert på 15 mnd som er med på det meste regner jeg med:)
 
Håper jeg får til en bedre uke på utfordringen altså. Blir så "låst" i denne kulda:/ Noen som vet om noen ålreite øvelser/trening med og uten barn man kan gjøre hjemme? Har en liten fjert på 15 mnd som er med på det meste regner jeg med:)
Føler med deg.. jeg blir så rastløs hvis jeg ikke får mine daglige trilleturer.

Jeg gjør en del styrkeøvelser hjemme på matte. Bruker frøkna som vekt for armer/skuldre. Ellers syns hun det bare er gøy å se på meg... men hun er jo bare fire mnd og lett å underholde. :p
 
Føler med deg.. jeg blir så rastløs hvis jeg ikke får mine daglige trilleturer.

Jeg gjør en del styrkeøvelser hjemme på matte. Bruker frøkna som vekt for armer/skuldre. Ellers syns hun det bare er gøy å se på meg... men hun er jo bare fire mnd og lett å underholde. :p
Hehe, jeg er ikke så flink at vi går turer hver dag, men nå når jeg har litt permisjon igjen så hadde det vært godt å komme seg litt mer ut i allefall :D
Han veier 12-13 kg, så begrenset hva jeg kan få til når det kommer til løfting, men han er sånn at han legger seg ned ved siden av meg på gulvet og tøyser fælt:p så søt da❤️
 
Hehe, jeg er ikke så flink at vi går turer hver dag, men nå når jeg har litt permisjon igjen så hadde det vært godt å komme seg litt mer ut i allefall :D
Han veier 12-13 kg, så begrenset hva jeg kan få til når det kommer til løfting, men han er sånn at han legger seg ned ved siden av meg på gulvet og tøyser fælt:p så søt da❤️

Du kan ta knebøy med han på skuldrene, det syns mi jente er morsomt :)
 
Hehe, jeg er ikke så flink at vi går turer hver dag, men nå når jeg har litt permisjon igjen så hadde det vært godt å komme seg litt mer ut i allefall :D
Han veier 12-13 kg, så begrenset hva jeg kan få til når det kommer til løfting, men han er sånn at han legger seg ned ved siden av meg på gulvet og tøyser fælt:p så søt da❤️
Du kan også legge han i byssestilling og løfte han mot brystet med underarmene. 12-13 kg er perfekt til å trene biceps. ;)
 
Hehe. Min på 9 mnd veier 12 kg :p det gjorde han når han var 8 mnd også. Og har vært over 11 kg siden han var mellom 5-6 mnd :p tung stor gutt. Kan jo prøve om han vil være med som vekt :p
 
En annen måte er å holde de under armene og løfte de opp på vanlig måte... men løft høyt så trener du skuldre.

De som er gamle nok til å sitte kan sitte på hoftene når du ligger på rygg. Ta knærne opp og løft rumpen opp fra gulvet. (Føtter og skuldre skal være i bakken).

Legg deg på rygg og løft knærne. Legg barnet på beina dine (hodet ved knærne og kroppen langs leggene). Løft og senk beina mens du sitter i situp-stilling.

Større barn kan også legges i "flystilling" oppå føttene dine. Hev og senk beina.

De jeg kom på nå... :D
 
Hehe. Min på 9 mnd veier 12 kg :p det gjorde han når han var 8 mnd også. Og har vært over 11 kg siden han var mellom 5-6 mnd :p tung stor gutt. Kan jo prøve om han vil være med som vekt :p

Stor gutt! Jeg har også en på 9 mnd, veier litt over 9 kg og jeg synes han begynner å bli tung!
 
Back
Topp