Skravletråd lag Rød

Hei jenter! Gleder meg til å gå i krigen med dere :p

8-10kg som skal av, så dette må bli en bra vår!

Kan desverre ikke være lagleder, jeg er helt håpløs på tall! Erfaring fra tidligere!! Sliter mer enn nok med å regne ut mine tall, noe som har ført til krøll flere ganger tidligere!!
 
Har samsung.. gjorde det hos meg før også. :confused:
Du må sende melding til moderator. Det har skjedd meg før også og da sa jeg fra til moderator så la de inn den funksjonen på profilen min på nytt ;)
 
Hei jenter!
Får vel presentere meg litt: Bor i Akershus, har en liten turbofis som er straks 15 måneder. Frem til august skal jeg være hjemme med han, men jobber 60% i tillegg (kveld og helg) så er rimelig hektisk her:p Jeg var med i forrige krig og gikk ned nesten 9 kg da. Har klart å holde vekten, i tillegg til at jeg har gått ned 400 gram i jula, så veldig fornøyd med det:) Målet mitt er er å gå ned 20-25 kg til, men frem til sommeren har jeg som mål å gå ned 11 kg :)
 
Har dere fått på plass lagleder? :)
 
Heisann. Litt treg her. Eg er klar, skal gå ned ca 10-15 kg i år er planen. Eg jobbar 100% turnus og har to gutar på 5 og 2, pluss ein pendlermann. Skal prøva å henga med så godt eg kan:)
 
Veldig klar og godt i gang! Tar ikke helt av ettersom jeg ammer fullt, men har åtte kg igjen som skal av. ;)

Hvem vil være lagleder?
Jeg har ikke mulighet til å være lagleder, da jeg er en del på reisefot for tiden.. Håper noen andre kan stille :D
 
Funker dårlig for meg og å være lagleder. Fredager er travle dager/kvelder for meg. Er lite hjemme da.
 
Ingen som vil være lagleder?

Jeg kan ta ansvar i januar, men vil være busy fredagene etter det. Så det beste hadde jo vært noen som kunne hele veien. Det er ikke så mye jobb hvis man lager en mal i excel. :) Jeg kan godt lage den og sende på mail. Da er det bare å legge inn tallene vi oppgir. Anyone?
 
Ingen i permisjon som har litt ekstra tid?
Er i permisjon, men vil ikke si jeg har så mye bedre tid.. :p Nå har jeg laget mal, så jeg kan ta det om noen kan være backup hvis det ikke passer en fredag? (Da gjelder det bare å holde ammetåka borte på fredager da.. :rolleyes: )
 
Er i permisjon, men vil ikke si jeg har så mye bedre tid.. :p Nå har jeg laget mal, så jeg kan ta det om noen kan være backup hvis det ikke passer en fredag? (Da gjelder det bare å holde ammetåka borte på fredager da.. :rolleyes: )

Jeg kan sikkert være backup noen fredager. Ikke alltid jeg kan heller, men sammen skal vi kanskje klare det? ;)
 
Husk at det er dagens vekt som skal inn som startvekt. Ser flere har lagt inn vekt tidligere i uka!
 
Jeg er klar, har 8gravid kg som skal av ;) Men fullammer, så vil ikke gå for fort ned! Ønsker mest å få kuttet ned på sukkerinntaket etter jula :p
 
Jeg er klar, har 8gravid kg som skal av ;) Men fullammer, så vil ikke gå for fort ned! Ønsker mest å få kuttet ned på sukkerinntaket etter jula :p
Da er vi i akkurat samme båt! ;)
Kutta sukker og drittmat fra 01.jan og har gått ned 1 kg.. så det lover godt. Vil helst ligge på 0,5 i uka pga amming.
 
Spm fra en noob: hvor legger man inn vekt? Ny vekt i dag og ytterligere 0,5 kg opp. Da er det 8,5 som skal av!
 
Back
Topp