Skravletråd lag Rød

Da har jeg vært ute å trilla en tur på 45 min og hatt 20 min med styrke :)

Noen andre som har trent i dag? :D
 
Da har jeg vært ute å trilla en tur på 45 min og hatt 20 min med styrke :)

Noen andre som har trent i dag? :D

Vært en lat dag idag :/ tenker jeg skal komme meg på trening etter jobb imorgen!
 
Men kanskje jeg skal finne fram treningsmatta og ta 20 minutter med styrke... Så får jeg litt poeng idag :p
 
Noen som har merket noe på melken siden de begynte?? Jeg har hatt ganske lite de to siste dagene, og tror jeg må legge opp til en amme-dag i morgen for å få opp produksjonen :)
 
Noen som har merket noe på melken siden de begynte?? Jeg har hatt ganske lite de to siste dagene, og tror jeg må legge opp til en amme-dag i morgen for å få opp produksjonen :)
Har ikke merket noe på melka.
Spiser du litt ekstra da? Hvor gammelt er barnet? :)
 
Har ikke fått trent noe i dag, har vært fullt opptatt med kor hele helga, men skal komme sterkere tilbake i løpet av uka
 
Ble visst sofaen på meg i kveld :p jaja, ny uke, nye muligheter ;)
 
Trening klokka 19, har ikke noe lyst..... :p hvordan går det med dere?
 
Det går i raske trilleturer om dagen. Ble litt ekstra trening med mye snø og ikke måkte veier. ;)
 
Beklager at det blir dårlig uttelling på utfordringa jenter.
På søndag hadde eldstemann og pappa'n laget kake mens jeg fikk sove ut litt. Klarte ikke å si nei når to åringen kom så stolt med kaka og serverte.
Nå har jeg vært dårlig noen dager, og det eneste som holder kvalmen litt i sjakk er cola, så nå ryker alt av snop poeng.
Trening har det også blitt så som så med!
 
Beklager at det blir dårlig uttelling på utfordringa jenter.
På søndag hadde eldstemann og pappa'n laget kake mens jeg fikk sove ut litt. Klarte ikke å si nei når to åringen kom så stolt med kaka og serverte.
Nå har jeg vært dårlig noen dager, og det eneste som holder kvalmen litt i sjakk er cola, så nå ryker alt av snop poeng.
Trening har det også blitt så som så med!

Dårlig med poeng her også... Søndag spiser vi alltid borte, da er det dessert og hele pakken... Trener heller ikke hver dag, men et par økter i uka. Så det blir som det blir :p
 
Kor skriver me ned alt til utfordringen egentlig? Her blir det 30 min trening mandag-fredag og snopefri heile veka:) Viss eg skulle drukke 2 liter vatn per dag trur eg ikkje eg hadde gjort anna enn å gå på do;)
 
Jeg må dessverre trekke meg fra slankekrigen. :( Full av iver har jeg mistet noen kilo, og en del av melken min. Har ammet meg opp igjen de siste dagene, og ser at det nok ikke er helt heldig for meg å gå ned så mye enda:oops:

Ønsker dere alle lykke til videre. Stå på jenter!!:wav
 
Back
Topp